Téma programu: Program pro Call centrum
Referenční osoba: PhDr Miroslava Bartošová, personální ředitelka
„Služeb společnosti Positive s.r.o. využívá naše stavební spořitelna od roku 2000, a to zejména
- poradenské služby v oblasti klientského servisu - vzdělávací aktivity, semináře a tréninky zaměřené na efektivní komunikaci po telefonu - průzkum v oblasti telefonní dosažitelnosti
- vyškolení a vytrénování pracovníků "Call centra".
V prvním pololetí roku 2000 proběhly 4 semináře zaměřené na rozvoj klientského servisu, komunikace se zákazníky po telefonu, jejichž cílem bylo stimulovat profesionální a na zákazníka orientovaný postoj při vykonávání práce. Ve druhém pololetí roku 2000 společnost Positive s.r.o. úspěšně připravila a provedla trénink pro pracovníky nově vzniklého "Call centra". V současné době je v naší společnosti prováděn výzkum telefonní dosažitelnosti jednotlivých pracovníků formou tzv. "Tajného zákazníka".
Všechny pořádané akce, které byly ze strany společnosti Positive s.r.o. výborně připraveny, realizovány a analyzovány s doporučením vhodných opatření, jsou pracovníky naší stavební spořitelny výborně hodnoceny. Vedení naší firmy pak umožňují rychlou orientaci v personálním řízení a příjímání vhodných opatření.“