Otevřené programy

Zvládání námitek v prodeji

Nejrůznější námitky zákazníků mohou být výzvou, ale také příležitostí k navázání pevnějšího vztahu a uzavření obchodu. Naučte se, jak proměnit nejčastější námitky na své nejlepší prodejní argumenty! Tento kurz vás provede osvědčenými technikami zvládání i těch nejtěžších situací, ukáže vám, jak chápat psychologii zákazníka a nabídne praktické dovednosti, které můžete ihned uplatnit v praxi. Zvládání námitek je klíčovou dovedností každého úspěšného obchodníka – přijďte ji svou účastí v tomto maximálně praktickém kurzu pozvednout na profesionální úroveň! 

Cílová skupina 

Kurz je určen obchodníkům, (key)account manažerům a pracovníkům zákaznické podpory a všem, kteří se ve své praxi setkávají s námitkami klientů a chtějí je zvládat profesionálně a efektivně. 

Přínosy kurzu 

  • Naučíte se efektivně reagovat na nejčastější námitky. 
  • Zvládnete přeměnit námitky na příležitosti pro prodej. 
  • Získáte jistotu při jednání se zákazníky i v náročných situacích. 
  • Prakticky si osvojíte nejrůznější techniky překonávání námitek. 
  • Zlepšíte svou schopnost budovat důvěru a posilovat vztahy s klienty. 

Obsah kurzu 

  • Druhy námitek a jejich identifikace 
  • Nejčastější standardní námitky 
  • Jak reagovat na námitky zákazníků 
  • Námitka jako výzva – změna perspektivy 
  • Techniky překonávání námitek 
  • Práce s námitkami na cenu 
  • Psychologie zákazníka při vyjadřování námitek 
  • Role aktivního naslouchání v překonávání námitek 
  • Praktické nácviky na reálných situacích 
  • Závěrečná reflexe a zpětná vazba od lektora 

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 10.12.2025 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 900 Kč bez DPH za jednodenní program.

Cena zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

Náš přístup

  • Individuální přístup – zohledňujeme specifické potřeby účastníků.
  • Interaktivní metody – využíváme techniky, které podporují aktivní zapojení účastníků.
  • Příklady z praxe – pro efektivní učení nových dovedností využíváme situace z reálného prostředí.
  • Prakticky zaměřený program – klademe důraz na okamžitou aplikaci získaných znalostí v praxi. 

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.