Rostoucí počet dlužníků (nejen v důsledku krize) klade na vymahače obrovské nároky. V dnešní době je třeba ovládat mix praktických dovedností, díky kterým dokážete jednat rychle, sebevědomě, a přitom eticky a profesionálně. Naučte se díky své účasti v tomto praktickém tréninku, jak efektivně zvládnout telefonické rozhovory s dlužníky, ať už jde o soukromé osoby nebo firmy tak, aby zaplatili co nejvyšší možnou částku v co nejkratším čase. Díky praktickému nácviku a autentickým cvičením získáte jistotu a dovednosti potřebné k úspěchu i ve vypjatých situacích. Naučte se jednat tak, aby se výsledky dostavily – rychle, efektivně a s profesionálním přístupem!
Cílová skupina
Zaměstnanci a vedoucí pracovníci vymáhacích oddělení, pracovníci call center specializující se na pohledávky, finanční manažery a účetní odpovědné za správu pohledávek, podnikatele a majitele firem, kteří chtějí efektivně zvládat náročné situace při jednání s dlužníky.
Přínosy kurzu
- Dozvíte se, jak efektivně jednat, aby došlo k vyřešení pohledávky bez narušení vztahu s klientem.
- Dokážete zvládnout jednání s nepříznivým výsledkem tak, aby klient zůstal spokojený.
- Vyhnete se nejčastějším chybám ve vymáhání a zvládnete vyhrocené situace s profesionálním klidem a nadhledem.
- Naučíte se rozpoznat typ dlužníka a zvolit odpovídající přístup včetně odhalení manipulace a lží.
- Osvojíte si moderní postupy pro efektivní a etické řešení pohledávek.
Obsah
- Specifika komunikace při vymáhání
- Typologie dlužníka a vymahače
- Psychologie dlužníka
- Roviny vymáhání
- Význam procesů a standardních postupů při dosahování kladných výsledků
- Postoj vymahače versus partnera při řešení finančních otázek
- Překonávání psychologických překážek – práce s emocemi
- Tzv. „horká“ místa vymáhání
- Komunikační styly dle typologie obtížných zákazníků
- Techniky vyjednávání
- Asertivní techniky
- Rozpoznání manipulace a obrana proti ní
Místo konání
4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10
Cena
Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 900 Kč bez DPH za jednodenní program.
Cena zahrnuje:
- Zajištění školících prostor a technického vybavení
- Školící materiály
- Občerstvení v průběhu tréninku
- Oběd pro účastníky
- “POSITIVE” osvědčení
- Dárek POSITIVE
- Vyhodnocení programu
Náš přístup
- Individuální přístup – zohledňujeme specifické potřeby účastníků.
- Interaktivní metody – využíváme techniky, které podporují aktivní zapojení účastníků.
- Příklady z praxe – pro efektivní učení nových dovedností využíváme situace z reálného prostředí.
- Prakticky zaměřený program – klademe důraz na okamžitou aplikaci získaných znalostí v praxi.