Otevřené programy

Vymáhání pohledávek po telefonu

Rostoucí počet dlužníků (nejen v důsledku krize) klade na vymahače obrovské nároky. V dnešní době je třeba ovládat mix praktických dovedností, díky kterým dokážete jednat rychle, sebevědomě, a přitom eticky a profesionálně. Naučte se díky své účasti v tomto praktickém tréninku, jak efektivně zvládnout telefonické rozhovory s dlužníky, ať už jde o soukromé osoby nebo firmy tak, aby zaplatili co nejvyšší možnou částku v co nejkratším čase. Díky praktickému nácviku a autentickým cvičením získáte jistotu a dovednosti potřebné k úspěchu i ve vypjatých situacích. Naučte se jednat tak, aby se výsledky dostavily – rychle, efektivně a s profesionálním přístupem! 

Cílová skupina 

Zaměstnanci a vedoucí pracovníci vymáhacích oddělení, pracovníci call center specializující se na pohledávky, finanční manažery a účetní odpovědné za správu pohledávek, podnikatele a majitele firem, kteří chtějí efektivně zvládat náročné situace při jednání s dlužníky. 

Přínosy kurzu 

  • Dozvíte se, jak efektivně jednat, aby došlo k vyřešení pohledávky bez narušení vztahu s klientem. 
  • Dokážete zvládnout jednání s nepříznivým výsledkem tak, aby klient zůstal spokojený. 
  • Vyhnete se nejčastějším chybám ve vymáhání a zvládnete vyhrocené situace s profesionálním klidem a nadhledem. 
  • Naučíte se rozpoznat typ dlužníka a zvolit odpovídající přístup včetně odhalení manipulace a lží. 
  • Osvojíte si moderní postupy pro efektivní a etické řešení pohledávek. 

Obsah 

  • Specifika komunikace při vymáhání 
  • Typologie dlužníka a vymahače 
  • Psychologie dlužníka 
  • Roviny vymáhání 
  • Význam procesů a standardních postupů při dosahování kladných výsledků 
  • Postoj vymahače versus partnera při řešení finančních otázek 
  • Překonávání psychologických překážek – práce s emocemi 
  • Tzv. „horká“ místa vymáhání 
  • Komunikační styly dle typologie obtížných zákazníků 
  • Techniky vyjednávání 
  • Asertivní techniky 
  • Rozpoznání manipulace a obrana proti ní 

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 27.5.2025 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 900 Kč bez DPH za jednodenní program.

Cena zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

Náš přístup

  • Individuální přístup – zohledňujeme specifické potřeby účastníků.
  • Interaktivní metody – využíváme techniky, které podporují aktivní zapojení účastníků.
  • Příklady z praxe – pro efektivní učení nových dovedností využíváme situace z reálného prostředí.
  • Prakticky zaměřený program – klademe důraz na okamžitou aplikaci získaných znalostí v praxi. 

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.