Cílová skupina
Pracovníci oddělení Telesales, Telemarketingu, Klientských center, Zelených linek a dalších specializovaných pracovišť na telefonický kontakt se zákazníky, jejichž hlavním úkolem je umět efektivně komunikovat se zákazníkem, projevit nápomocnost a iniciativu, svým přístupem motivovat potenciální i stávající zákazníky a s využitím prodejních dovedností je získat pro spolupráci, udržovat a rozvíjet vztahy s nimi.
Cíl
Vybavit pracovníky znalostmi, dovednostmi a nástroji potřebnými k profesionálnímu vykonávání jejich práce. V úvodním bloku pro nové pracovníky nastolit standardy profesionální komunikace a představit základní principy prodeje po telefonu, dalším blokem navázat na základní dovednosti a znalosti a soustředit se na jejich prohlubování a další zdokonalování.
Místo konání
Praha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky
Cena
Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 7 900 Kč bez DPH za dvoudenní program.
Investice zahrnuje:
- Zajištění školících prostor a technického vybavení
- Školící materiály
- Občerstvení v průběhu tréninku
- Oběd pro účastníky
- “POSITIVE” osvědčení
- Dárek POSITIVE
- Vyhodnocení programu