Otevřené programy

Pracovněprávní seminář PRÁVNÍ ASPEKTY HYBRIDNÍ PRÁCE

Nové formy spolupráce se zaměstnanci, které zaměstnavatelé aplikovali v naprosté většině případů jakožto ad hoc krizová opatření v době první či druhé vlny covidu, se nyní stávají normou či dokonce podmínkou nových zaměstnanců k nástupu do zaměstnání. Český stát nicméně v podstatě ponechal úpravu právního rámce hybridní spolupráce na každém zaměstnavateli, což je pro české firmy velkou výzvou. V rámci našeho semináře budeme pracovat se všemi podstatnými právními aspekty hybridního zaměstnávání. Pro účastníky máme připravena praktická doporučení, týkající se smluv i vnitřních předpisů v této oblasti, monitoringu zaměstnanců, pracovních úrazů i BOZP. Budeme také analyzovat řešení nákladů zaměstnanců, spojených s prací z domova a praktickou aplikaci hybridní spolupráce budeme demonstrovat rovněž na prvních soudních rozhodnutích v této oblasti.

Seminář povede

Mgr. Eva Bernadet, renomovaná advokátka a uznávaná odbornice v pracovněprávní oblasti.
Její semináře jsou velmi oblíbené, nejsou obecnou přednáškou, ale srozumitelným právním poradenstvím pro Vás.
Eva Bernadet se ve své praxi dlouhodobě zaměřuje na pracovní právo a zaměstnanost.
Více na Bernadet.cz.

Mgr. Bernadet vystoupila jako řečník na konferenci 26. 4. a představila Právní aspekty hybridní práce:
HYBRIDNÍ SPOLUPRÁCE V PRAXI

Odkazy na semináře s Mgr. Bernadet v minulosti:
UDĚLEJTE SI POŘÁDEK A JASNO V GDPR!

Seminář je vhodný pro: personalisty a HR manažery, podnikové právníky, vedení společností, členy statutárních orgánů, prokuristy a top manažery

Obsah

A. PRÁVNÍ PŘEDPISY SOUVISEJÍCÍ S HYBRIDNÍ FORMOU ZAMĚSTNÁNÍ
 přehled nejzásadnějších českých i evropských norem, aplikovaných na oblast práce z domova

B. SMLOUVY A VNITŘNÍ PŘEDPISY PRO OBLAST HYBRIDNÍ PRÁCE 
– doporučení konkrétního obsahu a rozsahu pracovněprávní dokumentace

C. MONITORING ZAMĚSTNANCŮ PRACUJÍCÍCH DISTANČNĚ A GDPR 
 proces implementace kontrolních mechanismů distanční práce a ochrana osobních údajů

D. PRACOVNÍ ÚRAZY A BOZP PŘI VÝKONU HYBRIDNÍ PRÁCE
 postup při řešení pracovních úrazů a přehled nejpodstatnějších aspektů BOZP

E. NÁKLADY NA PRÁCI Z DOMOVA – PRÁVNÍ A DAŇOVÉ ASPEKTY
– konkrétní modely řešení nákladů zaměstnanců na práci z domova

F. JUDIKATURA TÝKAJÍCÍ SE HYBRIDNÍ FORMY ZAMĚSTNÁNÍ
– pracovní úrazy, náhrady škod atp.

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 18.5.2022 9.00 - 13.00

Místo konání

Praha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky

Cena

Účastnický poplatek za jednoho účastníka činí 2 900 Kč bez DPH.

Hodnocení účastníků uskutečněných seminářů

-       Super, díky
-       Velmi přínosné a zajímavé školení
-       Velmi oceňuji odbornost lektorky, děkuji za příjemně strávený čas :-)
-       Výborné, děkuji
-       Děkuji :-)
-       Super přednášející, naprostá spokojenost
-       Opět úžasný výkon - děkuji
-       Velice příjemný seminář, vedený smysluplně a byl využit do poslední minuty :-)
-       Velmi přínosné, doufejme, že tyto změny neprojdou :-)
-       Délka semináře - navrhuji prodloužit, témata jsou obsáhlá, výběr lokace školení - velmi chválím

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.