Cílová skupina
HR manažeři, personalisté, zaměstnanci zabývající se náborem, marketingovou komunikací, reklamou a PR.
Co Vám trénink přinese?
- získáte základní ucelený přehled o sociálních sítích a hlavních trendech
- naučíte se efektivně využívat sociální sítě pro nábor zaměstnanců a budování employer brandingu
- objevíte možnosti, které nabízí sociální sítě personalistovi v rámci externí a interní firemní komunikace
Obsah
Jak fungují sociální sítě
- uživatelé - jejich hodnoty a motivace
- sdílení obsahu
- vývoj v číslech - ČR a zbytek světa
- aktuální trendy včetně nástrah
Vybrané sociální sítě pro moderního personalistu
- jak pracovat s firemní stránkou v rámci HR marketingu
- skrytý potenciál – skupiny a události
- reklamy na facebooku (jejich správa a optimalizace)
- nastavení osobního profilu
- skupiny
- kontakty
- profily firem
- efektivní komunikace v rámci firmy i jednotlivých uživatelů
- kde hledat zajímavé kontakty a jak je navazovat
- soukromé zprávy a konverzace
- jak pracovat s příspěvky
- aplikace a další nástroje pro práci s Twitterem na pokročilejší úrovni
-
ostatní sociální sítě
- čím jsou výjimečné a k čemu se dají využít při práci personalisty
- Instagram, Snapchat, YouTube a další