Cílová skupina: HR manažeři, personalisté, zaměstnanci zabývající se náborem (recruiteři), marketingovou komunikací, reklamou a PR.
Co Vám kurz přinese?
- naučíte se efektivně využívat Facebook pro nábor zaměstnanců a budování employer brandingu
- objevíte možnosti, které nabízí Facebook personalistovi v rámci externí a interní firemní komunikace
- naučíte se vytvářet svoji vlastní reklamu, vytvářet obsah a měřit úspěšnost
- zjistíte, jak mají vypadat efektivní příspěvky, co funguje na vaše potenciální fanoušky a na co si dávat pozor
Obsah
- Jak najít data o své cílové skupině
- Firemní stránka - jak ji nastavit a správně se o ni starat v rámci HR marketingu
- Facebook a employer branding - jak vytvářet úspěšný obsah
- Kreativní kampaně - jak přitáhnout zájem potenciálních zaměstnanců, příklady inspirativních kampaní
- Placená reklama na Facebooku - od propagace příspěvku po vlastní okruhy uživatelů
a remarketing - Kampaň a její možnosti pro personalisty
- Vytváření obsahu reklamy (obrázky, texty, umístění)
- Cílení reklamy na návštěvníky webových stránek (retargeting)
- Měření úspěšnosti na Facebooku
- Vlastní okruhy uživatelů a podobné okruhy uživatelů
- Pokročilé techniky, tipy a triky