Otevřené programy

Vedení hybridního týmu a specifika v jeho komunikaci

V době hybridních pracovních modelů a kolektivů, roztroušených po různých koutech světa, je udržení koncentrace v množství komunikačních nástrojů a informací stále náročnější. Tento kurz se zaměřuje na to, jak po stránce komunikace efektivně řídit hybridní tým, který kombinuje synchronní a asynchronní komunikaci. Získejte svou účastí v kurzu praktický návod, jak nastavit správnou rovnováhu mezi těmito dvěma způsoby komunikace a jak dosáhnout efektivní spolupráce v týmu bez zbytečného zahlcení informacemi.

Cílová skupina

Kurz je určen pro manažery, formální i neformální vedoucí týmů, ale také HR specialisty a všechny, kteří mají odpovědnost za řízení týmů, které pracují v hybridním režimu, tedy kombinující práci na dálku a osobní setkání.

Přínosy kurzu

  • Naučíte se rozlišovat mezi synchronní a asynchronní komunikací a jak je efektivně využívat.
  • Zlepšíte produktivitu týmu tím, že zavedení správného komunikačního režimu sníží počet zbytečných schůzek a e-mailů.
  • Získáte praktické nástroje pro řízení hybridních týmů a organizaci práce na dálku, aniž by došlo k narušení spolupráce.
  • Naučíte se, jak správně komunikovat s různými členy týmu, kteří mají odlišné preference a pracovní styly.
  • Posílíte schopnost řídit tým bez přetížení a zároveň udržíte vysokou úroveň angažovanosti a motivace.

Obsah

  • Definice synchronní a asynchronní komunikace
  • Klady a zápory synchronní vs. asynchronní komunikace v hybridním týmu
  • Jak nastavit pravidla pro efektivní používání různých komunikačních nástrojů
  • Důležitost vyváženosti mezi synchronními a asynchronními interakcemi
  • Nastavení času na odpovědi a očekávání pro asynchronní komunikaci
  • Jak organizovat efektivní schůzky v hybridním režimu
  • Význam synchronní komunikace pro týmovou soudržnost
  • Jak využívat technologické nástroje pro správu a zjednodušení komunikace
  • Jak předejít informačnímu zahlcení a udržet koncentraci týmu
  • Praktické cvičení: návrh komunikačního plánu pro hybridní tým

Lektor

Radek Cieslar

Je zkušený lektor, konzultant a kouč a mentor. Jako seniorní lektor se zaměřuje především na oblast obchodních, komunikačních a manažerských dovedností. Více než 10 let své profesní kariéry strávil na obchodních a manažerských pozicích ve společnostech jako např. Procter & Gamble, Pivovary Staropramen. Jako lektor a konzultant pak spolupracoval na různých projektech pro renomované společnosti, jako jsou Mercedes Benz Truck, ČEZ, eBanka, Winterthur, RABAT, Opavia, VITANA, GE Money Bank, Mediatel, O2, PRE, Cemix a mnoho dalších. Rád pomáhá obchodním manažerům a ředitelům optimalizovat firemní procesy, nastavovat smysluplné obchodní cíle a rozvíjet dovednosti jejich týmů. Má široký přehled napříč obory a chápe specifika korporátního prostředí. Navíc dokáže propojit tréninky měkkých dovedností s technologiemi, procesy a provázat je s hodnocením výkonu. Radek si zakládá na praktičnosti, vše, co učí, musí dávat smysl v praxi.

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 22.5.2025 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 6 900 Kč bez DPH za jednodenní program.

Cena zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

Náš přístup

  • Individuální přístup – zohledňujeme specifické potřeby účastníků.
  • Interaktivní metody – využíváme techniky, které podporují aktivní zapojení účastníků.
  • Příklady z praxe – pro efektivní učení nových dovedností využíváme situace z reálného prostředí.
  • Prakticky zaměřený program – klademe důraz na okamžitou aplikaci získaných znalostí v praxi. 

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.