Cílová skupina
Kurz je určen pro manažery, formální i neformální vedoucí týmů, ale také HR specialisty a všechny, kteří mají odpovědnost za řízení týmů, které pracují v hybridním režimu, tedy kombinující práci na dálku a osobní setkání.
Přínosy kurzu
- Naučíte se rozlišovat mezi synchronní a asynchronní komunikací a jak je efektivně využívat.
- Zlepšíte produktivitu týmu tím, že zavedení správného komunikačního režimu sníží počet zbytečných schůzek a e-mailů.
- Získáte praktické nástroje pro řízení hybridních týmů a organizaci práce na dálku, aniž by došlo k narušení spolupráce.
- Naučíte se, jak správně komunikovat s různými členy týmu, kteří mají odlišné preference a pracovní styly.
- Posílíte schopnost řídit tým bez přetížení a zároveň udržíte vysokou úroveň angažovanosti a motivace.
Obsah
- Definice synchronní a asynchronní komunikace
- Klady a zápory synchronní vs. asynchronní komunikace v hybridním týmu
- Jak nastavit pravidla pro efektivní používání různých komunikačních nástrojů
- Důležitost vyváženosti mezi synchronními a asynchronními interakcemi
- Nastavení času na odpovědi a očekávání pro asynchronní komunikaci
- Jak organizovat efektivní schůzky v hybridním režimu
- Význam synchronní komunikace pro týmovou soudržnost
- Jak využívat technologické nástroje pro správu a zjednodušení komunikace
- Jak předejít informačnímu zahlcení a udržet koncentraci týmu
- Praktické cvičení: návrh komunikačního plánu pro hybridní tým
Lektor

Je zkušený lektor, konzultant a kouč a mentor. Jako seniorní lektor se zaměřuje především na oblast obchodních, komunikačních a manažerských dovedností. Více než 10 let své profesní kariéry strávil na obchodních a manažerských pozicích ve společnostech jako např. Procter & Gamble, Pivovary Staropramen. Jako lektor a konzultant pak spolupracoval na různých projektech pro renomované společnosti, jako jsou Mercedes Benz Truck, ČEZ, eBanka, Winterthur, RABAT, Opavia, VITANA, GE Money Bank, Mediatel, O2, PRE, Cemix a mnoho dalších. Rád pomáhá obchodním manažerům a ředitelům optimalizovat firemní procesy, nastavovat smysluplné obchodní cíle a rozvíjet dovednosti jejich týmů. Má široký přehled napříč obory a chápe specifika korporátního prostředí. Navíc dokáže propojit tréninky měkkých dovedností s technologiemi, procesy a provázat je s hodnocením výkonu. Radek si zakládá na praktičnosti, vše, co učí, musí dávat smysl v praxi.