Cílová skupina
Vedoucí pracovníci a personalisté postavení před nepříjemnou nutnost – propouštěcí rozhovor.
Cíle
Připravit se na sdělení špatné zprávy. Ujasnit si cíle. Pracovat s empatií a současně sebezáchovně. Umět zvládat emoce na obou stranách. Snížit emocionální zátěž a omezit destruktivní působení v důsledku propuštění na lidi i samotnou organizaci.
Obsah
- Etická stránka
- Role „posla špatných zpráv“
- Příprava pohovoru
- Faktická a emoční stránka
- Sdělení
- Hněv nebo jiné emoce
- Analýza
- Další postup
Lektor
Lucie Idel Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost a interaktivitu, kterou zachovává v maximální možné míře i v online prostředí.
Do společnosti POSITIVE přišla před 16 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná.