Cílová skupina
Pro všechny pracovníky.
Cílem kurzu
Zachovat si vlastní sebeúctu, aniž bychom ji snižovali klientovi. Být laskavý/á k lidem a tvrdý k věci. Nenechat si podsouvat pocity viny či strachu. Umět zvolit přiměřený přístup a vyhnout se agresi i pasivitě.
Obsah
- Rozpoznat manipulaci
- Vyhnout se vlastnímu manipulativnímu chování
- Zůstat emočně vnímavý
- Být čitelný a sebevědomý
- Umět využívat asertivní techniky přiměřeně konkrétní situaci
- Odstupňovat tvrdost úměrně nátlaku
Lektor
Lucie Idel Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost a interaktivitu, kterou se snaží zachovat v maximální možné míře i v online prostředí.
Do společnosti POSITIVE přišla před 16 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná.
Hodnocení účastníka předchozích online kurzů:
“Díky naší společnosti (Arval CZ s.r.o.) jsem měl možnost zúčastnit se vzdělávacího online kurzu od spol. POSITIVE s.r.o. Vzhledem k situaci s Covid-19 měl být kurz veden formou webex meetingu, a protože upřednostňuji živá školení, neměl jsem velká očekávání. Ovšem po absolvování první etapy s hlavním tématem “pohledávky”, byla pro mne možnost využít i navazujících kurzů “asertivity” a “jednání s manipulujícím člověkem” jasnou volbou. Lektorka vše vysvětlovala srozumitelně, pochopitelně a s logickou návazností. Nezapomněla uvést příklady z reálného života, jak profesního, tak soukromého, a dokonce se jí podařilo podnítit i diskuzi, což při školení na dálku není lehký úkol. I díky tomu jsem si z tohoto školení mnoho odnesl a byl schopen jej aplikovat do své pracovní náplně prakticky druhý den. Pokud se znovu naskytne příležitost využít tohoto školení na nová témata, rád ji znovu využiji.”