Cílová skupina
Obchodníci, zaměstnanci ve službách, manažeři, konzultanti či specialisté na marketing či prodej, kteří spolupracují s izraelskými partnery nebo klienty. Ocení jej také všichni, kdo se chtějí lépe orientovat v izraelské kultuře, porozumět jejím specifikům a efektivně komunikovat s Izraelci.
Přínosy kurzu
- Naučíte se efektivně komunikovat s izraelskou klientelou, a to jak v obchodním, tak v neformálním kontextu.
- Porozumíte kulturním zvyklostem, hodnotám a očekáváním, které ovlivňují obchodní jednání a budování vztahů.
- Získáte praktické tipy, jak předcházet nedorozuměním a zvládat náročné situace vyplývající z kulturních rozdílů.
- Zvýšíte svou schopnost vyjednávat a prezentovat své služby či produkty izraelským partnerům.
- Budete lépe připraveni na interakci s izraelskou klientelou, což vám umožní budovat důvěru a dlouhodobou spolupráci.
Obsah
- Obtížné situace v komunikaci s izraelskou a obecně židovskou klientelou
- Prameny „židovské a izraelské specifičnosti“
- Historické, geografické a náboženské souvislosti
- Pravidla košer stravování
- Příkazy a zákazy vyplývající z náboženství u věřících Izraelců a Židů obecně
- Sekulární Židé a jejich pohled na svět
- Odlišné vnímání a postoje Židů a Čechů:
- Ve vztahu k lidem:
- Vztahy a pravidla
- Individualismus a kolektivismus
- Zdrženlivost a pravidla
- Přímost a nepřímost
- Orientace na status a na úspěch
- Vina a stud - Ve vztahu k času:
- Události za sebou nebo současně - Ve vztahu k přírodě:
- Ovládání a souznění
- Ve vztahu k lidem:
Lektor
Lucie Idel Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost a interaktivitu, kterou se snaží zachovat v maximální možné míře i v online prostředí.
Do společnosti POSITIVE přišla před 16 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná. Teoretické zázemí čerpá z celoživotního vzdělávání, významným zdrojem pro ni je čtyřletá psychoterapeutická fakulta a vzdělávací cyklus Řízení lidských zdrojů. Od roku 2006 až do současnosti publikovala desítky odborných článků především v časopisech HR Fórum a HR Management. Ve volném čase se zajímá o historii, lodě, tradice a tanec.