Otevřené programy

Stížnost a negativní reference jako příležitost k zlepšování CX

Stížnosti jsou neodmyslitelnou součástí každé interakce se zákazníky, ale mohou být také cennou příležitostí k růstu. Tento kurz vám ukáže, jak přistupovat k negativní zpětné vazbě jako k nástroji pro zlepšení a zajištění spokojenosti. Klíčem je přetvořit nepříjemné situace v příležitosti k pozitivní změně, kdy pro vás stížnost přestane být problémem a stane se cenným zdrojem pro budoucí úspěch. Získejte dovednosti, které vám pomohou nejen řešit stížnosti, ale i budovat dlouhodobé vztahy založené na důvěře a spokojenosti. 

Cílová skupina 

Všichni zaměstnanci klientských servisů, oddělení péče o zákazníka, call center, kanceláře ombudsmanů, reklamačních oddělení, útvarů řízení kvality služeb nebo manažery, kteří se zabývají řešením stížností v písemném, telefonickém nebo osobním styku. 

Přínosy kurzu 

  • Zlepšíte svou schopnost nahlížet na stížnosti jako nástroj ke zlepšení a růstu vaší společnosti. 
  • Naučíte se efektivně pracovat se stížnostmi jako s cenným zdrojem zpětné vazby od klientů. 
  • Osvojíte si proklientské a profesionální písemné reakce, které změní nespokojené klienty na věrné. 
  • Získáte dovednosti pro zvládání osobních reklamací a komunikaci s klienty v náročných situacích. 
  • Vylepšíte své komunikační schopnosti a schopnost zůstat klidní a konstruktivní při reakci na stížnosti či reklamace a připomínky nejrůznější povahy. 

Obsah 

  • Písemné reakce  
  • Proč nemáme rádi stížnosti?  
  • Co nám stížnost může přinést?  
  • Stížnost jako strategický nástroj pro zlepšení kvality služeb  
  • Pozitivní formulace  
  • Konkrétní příklady písemných reakcí na stížnosti – analýza formy a obsahu  
  • Osobní reakce  
  • Identifikace konkrétních obtížných situací z praxe účastníků  
  • Nástroje efektivního řešení obtížných situací  
  • Procvičení v rámci modelových situací  

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 13.2.2025 9.00 - 17.00

Místo konání

4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 900 Kč bez DPH za jednodenní program.

Cena zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

Náš přístup

  • Individuální přístup – zohledňujeme specifické potřeby účastníků.
  • Interaktivní metody – využíváme techniky, které podporují aktivní zapojení účastníků.
  • Příklady z praxe – pro efektivní učení nových dovedností využíváme situace z reálného prostředí.
  • Prakticky zaměřený program – klademe důraz na okamžitou aplikaci získaných znalostí v praxi. 

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.