Náš přístup
- Individuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníků
- Interaktivní tréninkové metody
- Nácvik modelových situací se zpětnou vazbou od lektora a návrhy na další zlepšení
- Prakticky zaměřený program
Obsah
I. blok - Aktuální pohled na zavádění inkluzivního vzdělávání do praxe a její legislativa: - co je inkluzivní vzdělávání? - přístupy k různorodosti žáků ve školách - principy inkluzivního vzdělávání - rovné příležitosti pro vzdělávání |
|||
II. blok - Podpůrná opatření, jejich užívání ve školách a podpora týmu školní inkluze: metody a formy práce - hodnocení žáků - klima třídy, školy, řízení školy - role učitele a celého týmu školní inkluze - inkluze obsahu učiva - příklady inkluzivního vzdělávání u jednotlivých žáků s ivp - nástroje pedagogické a psychologické diagnostiky - žáci se speciálními potřebami - důležitost diagnostiky - ideální inkluze - jednání s aktéry v inkluzi - obtížné situace v inkluzi
|