Cílová skupina
Začátečníci a mírně pokročilí uživatelé AI nástrojů – marketéři, specialisté zákaznických center, HR specialisté interní komunikace nebo vzdělávání, kteří vytvářejí kreativní obsah či analyzují personální data, zaměstnanci klientských center. Kurz je určen všem, kteří se chtějí seznámit s praktickým využitím různých AI nástrojů a odnést si praktické rady a tipy, které budou moci ihned využít v praxi.
Přínosy kurzu
- Odnesete si konkrétní návody, jak AI efektivně využít k automatizaci každodenních úkolů, od analýzy dat po vytváření obsahu, což vám ušetří čas a zvýší produktivitu.
- Získáte praktické zkušenosti s nástroji, jako jsou ChatGPT, Canva nebo PicWish, které můžete ihned začlenit do svého pracovního procesu.
- Naučíte se tvořit prezentace a dostanete tipy, jak tvořit videa
- Dozvíte se o aktuálních trendech a směrech ve vývoji AI, což vám umožní lépe pochopit, kam byznys s AI směřuje, a přizpůsobit své strategie.
- Vyzkoušíte si tvorbu vlastního AI asistenta, kterého budete moci využívat například v komunikaci se zákazníky nebo při správě úkolů.
- Naučíte se, jak správně promptovat, abyste dosáhli přesných a relevantních výsledků, které vám pomohou při rozhodování a strategickém plánování.
Obsah
- Oblast umělé inteligence – kde je dnes/novinky/kam se posouvá
- Zásady správného a pokročilejšího promptování
- Využití ChatGPT ke generování poutavých obsahů
- Analýza dat s pomocí umělé inteligence
- AI asistenti – jejich využití (nejen) v marketingu a ukázka jejich tvorby
- Tvorba prezentací s pomocí AI nástrojů
- Generování grafik a videí s pomocí difúzních modelů vč. problematiky autorského práva
V rámci účasti na kurzu obdržíte:
- E-book „33 TOP promptů pro leadery a manažery“
- Přehled nástrojů a užitečných zdrojů „AI Resources“
Lektor
Radim Petlach, absolvent VŠE v Praze, je uznávaným odborníkem v oblasti umělé inteligence a marketingu, členem a partnerem České asociace umělé inteligence a zakladatelem online magazínu AI Crunch. Má rovněž bohaté zkušenosti z marketingu a byznysu ve velkých nadnárodních společnostech, jako jsou Philips a Procter & Gamble. Téměř 3 roky zastával pozici Head of Marketing & PR ve společnosti CAPEXUS, kde bylo jeho prioritou posílení značky na trhu a komunikace služeb týkajících se návrhu a realizace pracovních prostor. Radim vám představí nové způsoby, jak využít AI v pracovním i osobním životě. V rámci svých školení se soustředí na relevantnost a okamžitou aplikovatelnost probíraných témat v praxi.