Otevřené programy

Vedení lidí pro supervizory a teamleadery Call center

Současná call centra se stávají klíčovým prvkem zákaznického servisu a obchodu. V době, kdy zákazníci očekávají rychlé, přesné a empatické řešení, je zásadní nejen technologické vybavení, ale také schopnost týmů pracovat efektivně a s motivací. Kurz je navržen tak, aby vám pomohl zlepšit výkon vašich týmů a využít maximální potenciál každého jeho člena.

Cílová skupina

Kurz je určen pro manažery, vedoucí týmů, tým lídry malých a středních call center, rovněž pro supervizory, ale i pro HR specialisty na rozvoj lidských zdrojů, kteří chtějí efektivně řídit výkonnost a spokojenost zaměstnanců v této specifické oblasti. 

Přínosy kurzu 

  • Naučíte se, jak efektivně řídit různé osobnosti ve vašem týmu, čímž posílíte spolupráci a motivaci. 
  • Osvojíte si dovednosti pro identifikaci silných stránek a slabých míst jednotlivých pracovníků a jejich efektivní rozvoj. 
  • Díky lepší komunikaci a přístupu k jednotlivcům dosáhnete vyšší úrovně produktivity a kvalitnějších výsledků týmů jako celku. 
  • Naučíte se vytvářet pozitivní, motivující pracovní prostředí, které podporuje dlouhodobou spokojenost a loajalitu. 
  • Získáte praktické nástrojů a metody pro efektivní vedení, hodnocení a rozvoj pracovníků v call centru. 

Obsah 

  • Role supervizora/teamleadera v Call centru a požadavky na jeho dovednosti 
  • Styly vedení lidí v závislosti na způsobu práce konkrétního CC 
  • Možnosti motivace v prostředí CC a jejich využití dle osobnostních typů 
  • Kritéria hodnocení pracovního výkonu a kvality práce v Call centru 
  • Zpětná vazba a hlavní principy koučování 
  • Hodnocení kvality hovoru a sebehodnocení 
  • Předávání informací 
  • Jak plánovat osobní rozvoj podřízených? 
  • Problematické situace v Call centru (burn-out syndrom, fluktuace, práce s energií atd.) 

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 8.7.2025 - 9.7.2025 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 8 900 Kč bez DPH za dvoudenní program.

Cena zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

Náš přístup

  • Individuální přístup – zohledňujeme specifické potřeby účastníků.
  • Interaktivní metody – využíváme techniky, které podporují aktivní zapojení účastníků.
  • Příklady z praxe – pro efektivní učení nových dovedností využíváme situace z reálného prostředí.
  • Prakticky zaměřený program – klademe důraz na okamžitou aplikaci získaných znalostí v praxi. 

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.