Cílová skupina
Pracovníci Zelených linek, Call center a oddělení, která jsou v přímém kontaktu se zákazníkem, jejichž hlavním úkolem je svým přístupem potenciálního zákazníka motivovat a s využitím základních prodejních dovedností získat pro spolupráci, udržovat a rozvíjet vztah se stávajícími zákazníky.
Cíl
Vybavit pracovníky znalostmi, dovednostmi a nástroji potřebnými k profesionálnímu vykonávání jejich práce.
Místo konání
Praha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky
Cena
Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 7 900 Kč bez DPH za dvoudenní program.
Investice zahrnuje:
- Zajištění školících prostor a technického vybavení
- Školící materiály
- Občerstvení v průběhu tréninku
- Oběd pro účastníky
- “POSITIVE” osvědčení
- Dárek POSITIVE
- Vyhodnocení programu