Náš přístup
- Individuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníků
- Interaktivní tréninkové metody
- Nácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechniky
- Na míru připravený program, velmi prakticky zaměřený
Obsah
- Jak se připravit na obtížnou komunikační/“prodejní“ situaci?
- Typy obtížných situací
- Fáze obtížného jednání
- Kategorie „obtížných“ klientů:
- Klient v emoci
- Klient v právu
- Klient manipulátor - Jak navázat vztah se zákazníkem, který je v emoci?
- Nástroje efektivního řešení obtížných situací
- Základy praktické asertivity
- Obrana proti manipulaci
- Reakce na oprávněnou kritiku
- Empatie
- Reakce na agresivní a neoprávněnou kritiku
- Zvládání námitek
- Nácvik modelových situací
- Jak pracovat s motivátory „k opětovné koupi“?
- Jak zdůraznit výhody a užitky našeho produktu/služeb?
- Jak navrhnout efektivní řešení a získat pro ně zákazníka?
- Kontrola emocí
- Tipy na zvládnutí akutního stresu
Lektor
Lucie Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost.
Do společnosti POSITIVE přišla před 16 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná. Má loď, s kterou brázdí nejčastěji Labe a radost jí dělá ve volném čase její velká rodina. Těší se na Vás!
Hodnocení účastníků: CC ČSSZ a CC ČEZ Prodej.