Otevřené programy

Jak zabránit odchodu zákazníků - proaktivní retence

Ztráta zákazníka není jen o konci spolupráce, ale i o promarněné příležitosti. Udržení zákazníků vyžaduje citlivou kombinaci empatie, strategického myšlení a schopnosti řešit problémy, které se mohou objevit. Správný přístup dokáže proměnit váhajícího zákazníka v dlouhodobého partnera a posílit jeho důvěru ve značku i společnou spolupráci. Díky praktickým postupům a osvědčeným technikám budete připraveni nejen zákazníky udržet, ale také posílit jejich loajalitu. 

Cílová skupina 

Kurz je určen pro pracovníky v jejichž náplni práce je komunikace s klienty osobně a po telefonu a zároveň mají možnost ovlivnit odcházejícího zákazníka a získat ho zpět.  

Přínosy kurzu 

  • Naučíte se, jak identifikovat signály odchodu zákazníků a jak na ně včas a efektivně reagovat. 
  • Ovládnete praktické techniky pro optimalizaci komunikace a nabídky, které zvýší spokojenost a loajalitu zákazníků. 
  • Seznámíte se s metodami, jak efektivně analyzovat zákaznická data a předcházet problémům, které mohou vést k odchodu. 
  • Naučíte se, jak přizpůsobit nabídky a komunikaci pro zvýšení loajality a budování dlouhodobých vztahů. 
  • Získáte techniky pro školení a motivování vašeho týmu tak, aby lépe reagoval na potřeby zákazníků a zajišťoval jejich dlouhodobou spokojenost. 

Obsah 

  • Jak předejít odchodu zákazníka ke konkurenci?  
  • Fáze obtížného jednání  
  • Jak navázat vztah se zákazníkem, který bude v emoci?  
  • Jakým způsobem zjistit důvody rozhodnutí odejít?  
  • Jak pracovat s motivátory „k opětovné koupi“?  
  • Jak navrhnout efektivní řešení a získat pro ně zákazníka?  
  • Jak se vypořádat s obviněními a námitkami?  
  • S jakými typy zákazníků se setkáme?  
  • Jaká je předpokládaná úspěšnost?  
  • Co říci zákazníkovi, kterého se nám přesvědčit nepodaří?  
  • Volba výrazových prostředků  

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 15.7.2025 - 16.7.2025 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 9 900 Kč bez DPH za dvoudenní program.

Cena zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

Náš přístup

  • Individuální přístup – zohledňujeme specifické potřeby účastníků.
  • Interaktivní metody – využíváme techniky, které podporují aktivní zapojení účastníků.
  • Příklady z praxe – pro efektivní učení nových dovedností využíváme situace z reálného prostředí.
  • Prakticky zaměřený program – klademe důraz na okamžitou aplikaci získaných znalostí v praxi. 

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.