Otevřené programy

Churn – aneb získejte odcházejícího zákazníka zpět!

Cílová skupina

Tréninkový program je určen pro pracovníky v jejichž náplni práce je komunikace s klienty osobně a po telefonu a zároveň mají možnost ovlivnit odcházejícího zákazníka a získat ho zpět.

Cíl

Cílem programu je naučit pracovníky minimalizovat rušení a vypovídání smluv ze strany zákazníků. Účastníci se naučí navázat na dobré aspekty dřívější spolupráce, získat důvěru, dát zákazníkovi pocit důležitosti, odstranit stávající bariéry a přesvědčit zákazníka o další spolupráci. Postup zvládání této situace bude důkladně procvičen. Účastníci si odnesou kromě potřebných dovedností i podrobnou „kuchařku“ jak strukturovaně postupovat, jak formulovat argumenty a zvládat námitky.

Náš přístup

  • Individuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníků
  • Interaktivní tréninkové metody
  • Nácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechniky
  • Prakticky zaměřený program

Obsah

  • Jak předejít odchodu zákazníka ke konkurenci?
  • Kdy kontaktovat a jakým způsobem odcházejícího zákazníka?
  • Jak se připravit na obtížnou prodejní situaci?
  • Fáze obtížného jednání
  • Jak navázat vztah se zákazníkem, který bude v emoci?
  • Jakým způsobem zjistit důvody rozhodnutí odejít?
  • Jak pracovat s motivátory „k opětovné koupi“?
  • Jak navrhnout efektivní řešení a získat pro ně zákazníka?
  • Jak se vypořádat s obviněními a námitkami?
  • S jakými typy zákazníků se setkáme?
  • Jaká je předpokládaná úspěšnost?
  • Co říci zákazníkovi, kterého se nám přesvědčit nepodaří?
  • Volba výrazových prostředků

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 12.8.2024 - 13.8.2024 9.00 - 17.00

Místo konání

Praha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky 

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 7 900 Kč bez DPH za dvoudenní program.

Investice zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.