Cílová skupina
Kurz je určen pro pracovníky v jejichž náplni práce je komunikace s klienty osobně a po telefonu a zároveň mají možnost ovlivnit odcházejícího zákazníka a získat ho zpět.
Přínosy kurzu
- Naučíte se, jak identifikovat signály odchodu zákazníků a jak na ně včas a efektivně reagovat.
- Ovládnete praktické techniky pro optimalizaci komunikace a nabídky, které zvýší spokojenost a loajalitu zákazníků.
- Seznámíte se s metodami, jak efektivně analyzovat zákaznická data a předcházet problémům, které mohou vést k odchodu.
- Naučíte se, jak přizpůsobit nabídky a komunikaci pro zvýšení loajality a budování dlouhodobých vztahů.
- Získáte techniky pro školení a motivování vašeho týmu tak, aby lépe reagoval na potřeby zákazníků a zajišťoval jejich dlouhodobou spokojenost.
Obsah
- Jak předejít odchodu zákazníka ke konkurenci?
- Fáze obtížného jednání
- Jak navázat vztah se zákazníkem, který bude v emoci?
- Jakým způsobem zjistit důvody rozhodnutí odejít?
- Jak pracovat s motivátory „k opětovné koupi“?
- Jak navrhnout efektivní řešení a získat pro ně zákazníka?
- Jak se vypořádat s obviněními a námitkami?
- S jakými typy zákazníků se setkáme?
- Jaká je předpokládaná úspěšnost?
- Co říci zákazníkovi, kterého se nám přesvědčit nepodaří?
- Volba výrazových prostředků