Cílová skupina
Manažeři, kteří vedou týmy, jsou zodpovědní za fungování stabilního zdravého týmu, mají za úkol získat a udržet nové zaměstnance a udržet motivaci a výkon stávajících.
Co Vám trénink přinese?
- Budete adaptační proces opravdu řídit
- Získáte další důležitý benefit pro nabídku novým pracovníkům
- Rozdělíte odpovědnost za adaptaci rovnoměrně mezi nadřízeného, nováčka a tým
- Budete mít přehled, co již nový zaměstnanec umí, jak se chová a co potřebuje
- Naučíte se strukturovaně pracovat se současnými zaměstnanci, a předcházet tak ztrátě zkušených pracovníků
- Budete umět čelit manipulacím vyplývajícím ze současné situace na trhu a naučíte se těmto novým výzvám přizpůsobit svůj styl řízení
Obsah
- Jak rozdělit pozornost vedoucího mezi nováčky a stávající zaměstnance?
- Jak získat podporu stávajících zaměstnanců pro adaptaci nováčků?
- Nové role stávajících zaměstnanců, posílení angažovanosti
- Adaptace – zásadní období pro všechny zúčastněné
- Význam/přínos práce s „nováčkem“ v adaptačním období
- Cíle a smysl adaptace
- Identifikace přidané hodnoty adaptačního procesu pro všechny zúčastněné
- Stanovení cílů
- Plánování jednotlivých kroků v adaptaci
- Delegování úkolů do týmu v souvislosti s adaptací
- Komunikace směrem do týmu ohledně atmosféry v týmu jako základní podmínky pro stabilizaci „nováčka“
- Příprava na úvodní rozhovor v adaptaci
- Jak zjistit, čím je motivován nováček i stávající zaměstnanec
- Individuální přístup k nováčkovi i stávajícímu zaměstnanci
- Vedení adaptačního rozhovoru, jakým způsobem, jakou formou a jak často?
- Průběžná zpětná vazba podle úrovně motivace (direktivní/participativní forma)
- Struktura práce v adaptaci
- Určit a předat cíle
- Zjistit skutečný stav věcí
- Vybrat či nalézt možnosti
- CO se má udělat, KDY, KDO to udělá a jaká je vůle to udělat
- Forma řízení v adaptaci i po ní dle zralosti a důvěry u nováčků i stávajících zaměstnanců
- Hodnotící rozhovor na konci adaptačního období
- Jak zjistit míru motivace u stávajícího zaměstnance
- Motivační manažerské nástroje pro nové i stávající zaměstnance (komunikace, uznání, delegování, zpětná vazba – pochvala, kritika ad.)
- Vedení obtížných manažerských rozhovorů (žádost o zvýšení platu atd..)
Lektor
Lucie Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost.
Do společnosti POSITIVE přišla před 13 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná. Má loď, s kterou brázdí nejčastěji Labe, je dvojnásobnou babičkou :-) a těší se na Vás!
Účastnické hodnocení
Hodnocení účastníků předchozího konání tohoto OP naleznete ZDE.
Místo konání
Praha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky
Cena
Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 9 500 Kč bez DPH za dvoudenní program.
Investice zahrnuje:
- Zajištění školících prostor a technického vybavení
- Školící materiály
- Občerstvení v průběhu tréninku
- Oběd pro účastníky
- “POSITIVE” osvědčení
- Dárek POSITIVE
- Vyhodnocení programu