Otevřené programy

Jak si udržet zaměstnance

Jako hlavní důvod odchodu z práce uvádí zaměstnanci nejčastěji svého šéfa! Nadřízený významně ovlivňuje získání nových zaměstnanců a zároveň udržení si stávajících lidí. Nedostatek lidí na trhu způsobuje, že se někteří manažeři věnují prioritně nováčkům a stávající zaměstnanci se pak právem cítí nedoceněně, jsou demotivovaní nebo odchází. Manažeři též po náboru často podcení proces adaptace nováčků, ti odchází po zkušební době nebo dříve a stávající zaměstnanci jsou opět frustrovaní, protože potřebují posily a jsou přetěžováni. Trochu začarovaný kruh, že? Co s tím?

Cílová skupina

Manažeři, kteří vedou týmy, jsou zodpovědní za fungování stabilního zdravého týmu, mají za úkol získat a udržet nové zaměstnance a udržet motivaci a výkon stávajících.

Co Vám trénink přinese?

-          Budete adaptační proces opravdu řídit
-          Získáte další důležitý benefit pro nabídku novým pracovníkům
-          Rozdělíte odpovědnost za adaptaci rovnoměrně mezi nadřízeného, nováčka a tým
-          Budete mít přehled, co již nový zaměstnanec umí, jak se chová a co potřebuje
-          Naučíte se strukturovaně pracovat se současnými zaměstnanci, a předcházet tak ztrátě zkušených pracovníků
-          Budete umět čelit manipulacím vyplývajícím ze současné situace na trhu a naučíte se těmto novým výzvám přizpůsobit svůj styl řízení

Obsah

-       Jak rozdělit pozornost vedoucího mezi nováčky a stávající zaměstnance?
-       Jak získat podporu stávajících zaměstnanců pro adaptaci nováčků?
-       Nové role stávajících zaměstnanců, posílení angažovanosti
-       Adaptace – zásadní období pro všechny zúčastněné
-       Význam/přínos práce s „nováčkem“ v adaptačním období
        -   Cíle a smysl adaptace
        -   Identifikace přidané hodnoty adaptačního procesu pro všechny zúčastněné
        -   Stanovení cílů
        -   Plánování jednotlivých kroků v adaptaci
        -   Delegování úkolů do týmu v souvislosti s adaptací
        -   Komunikace směrem do týmu ohledně atmosféry v týmu jako základní podmínky pro stabilizaci „nováčka“
-       Příprava na úvodní rozhovor v adaptaci
-       Jak zjistit, čím je motivován nováček i stávající zaměstnanec
-       Individuální přístup k nováčkovi i stávajícímu zaměstnanci
-       Vedení adaptačního rozhovoru, jakým způsobem, jakou formou a jak často?
-       Průběžná zpětná vazba podle úrovně motivace (direktivní/participativní forma)
-       Struktura práce v adaptaci
        -   Určit a předat cíle
        -   Zjistit skutečný stav věcí
        -   Vybrat či nalézt možnosti
        -   CO se má udělat, KDY, KDO to udělá a jaká je vůle to udělat
-        Forma řízení v adaptaci i po ní dle zralosti a důvěry u nováčků i stávajících zaměstnanců
-        Hodnotící rozhovor na konci adaptačního období
-        Jak zjistit míru motivace u stávajícího zaměstnance
-        Motivační manažerské nástroje pro nové i stávající zaměstnance (komunikace, uznání, delegování, zpětná vazba – pochvala, kritika ad.)
-        Vedení obtížných manažerských rozhovorů (žádost o zvýšení platu atd..) 

 

Lektor

Lucie Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost.

Do společnosti POSITIVE přišla před 13 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná. Má loď, s kterou brázdí nejčastěji Labe, je dvojnásobnou babičkou :-) a těší se na Vás!

Účastnické hodnocení

Hodnocení účastníků předchozího konání tohoto OP naleznete ZDE.

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 30.5.2024 - 31.5.2024 9.00 - 17.00

Místo konání

Praha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky 

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 9 500  bez DPH za dvoudenní program.

Investice zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.