Náš přístup
- Individuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníků
- Interaktivní tréninkové metody
- Nácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechniky
- Prakticky zaměřený program
Obsah
- Role manažera – co znamená být dobrým manažerem, jaké jsou jeho hlavní kompetence?
- Styly vedení
- Styly vedení
- Důležitost role manažera v procesu adaptace
- Situační vedení
- Hlavní principy koučování
- Co motivuje mě a moje podřízené?
- Motivační faktory/nástroje (komunikace, uznání, zmocnění, delegování, ad.)
- Hlavní principy koučování
- Co motivuje mě a moje podřízené?
- Motivační faktory/nástroje (komunikace, uznání, zmocnění, delegování, ad.)
- Specifika vedení lidí a motivace generací Y, Z a komunikace s nimi
- Inventura týmu
- Zpětná vazba jako forma hodnocení výkonu
- Udělování pochvaly a kritiky
- Jak plánovat osobní rozvoj podřízených?
- Zpětná vazba jako forma hodnocení výkonu
- Udělování pochvaly a kritiky
- Jak plánovat osobní rozvoj podřízených?