Cílová skupina
Kurz je určen manažerům, team leaderům, projektovým manažerům, HR specialistům, školitelům a vedoucím pracovníkům, kteří chtějí vést efektivnější a smysluplnější online porady.
Přínosy kurzu
- Naučíte se, jak porady správně strukturovat, připravit a využít techniky, které zajistí jasné výstupy a smysluplné výsledky.
- Zjistíte, kdy a jak tyto role využít, jak zapojit všechny členy týmu do vedení porad a zvýšit jejich aktivitu.
- Zvládnete práci s online nástěnkami (Miro, Whiteboard, Canva) a interaktivními nástroji (Mentimeter, Slido), které podpoří zapojení účastníků.
- Díky praktickým ukázkám a nácviku si vyzkoušíte vedení porady, včetně využití vizuální facilitace pro hladší průběh diskuze či brainstormingu.
Obsah
- Efektivita porad – mýtus nebo realita?
- Moderace vs facilitace, co kdy použít a jak se v tom neztratit
- Role facilitátora a členů týmu - jak zapojit do vedení porad všechny členy
- Příprava a organizace před poradou
- Technické zajištění porady (na co nezapomenout)
- Vedení online meetingu - práce s online nástěnkami (miro, whiteboard, canva)
- Využití interaktivních nástrojů (mentimeter, slido)
- Zapojení vizuální facilitace pro hladší průběh porady či brainstormingu
- Součástí budou praktické ukázky a nácvik vedení porady