Cílová skupina
Kurz je určen manažerům a vedoucím týmů, týmlídrům či mistrům, kteří se chtějí naučit zlepšit svou komunikaci s podřízenými, ať jsou již ve formální roli nadřízeného nebo vedou projektové týmy či pracovní skupiny specialistů nebo expertů pouze neformálně.
Přínosy kurzu
- Výrazně zlepšíte svou schopnost komunikovat jasně a efektivně s podřízenými a kolegy.
- Naučíte se, jak poskytovat konstruktivní zpětnou vazbu, která podporuje růst a výkonnost a posiluje loajalitu.
- Posílíte své vztahy v týmu, budete schopni vytvářet otevřené prostředí důvěry a respektu.
- Vyzkoušíte si práci s argumenty, zpětnou vazbou i s emocemi, abyste nové poznatky uměli používat v praxi.
- Osvojíte si techniky, jak předejít nedorozuměním a chybám v komunikaci, což povede k lepší spolupráci a vaší osobní spokojenosti na pracovišti i v osobním životě.
Obsah
- Efektivita a struktura v komunikaci
- Vztah jako podmínka úspěšné komunikace
- Poziční a vztahová analýza
- Emoce v komunikaci
- Budování respektu a důvěry
- Soulad řeči a těla
- Model 4 uší
- Kdo nenaslouchá, nebývá vyslyšen
- Síla otázek
- Zpětná vazba
- Předcházení nedorozumění v komunikaci,
- Chyby v komunikaci a nesoulad slov a činů
- Volba komunikačních kanálů