Otevřené programy

Jak si udržet zaměstnance?

Poslední 2 roky přinesly mnoho změn ve fungování firem. Kombinace práce z kanceláře a z domova, používání technologií, řízení týmů na dálku, online komunikace, flexibilita v práci. To vše klade velké nároky na změnu vedení týmů a zvláště pak na roli manažera. Nadřízený významně ovlivňuje získání nových zaměstnanců a zároveň udržení si stávajících lidí. Udržet motivaci klíčových zaměstnanců a přizpůsobit se rychle změnám, to jsou zásadní dovednosti manažera pro budoucnost. Udělejte si inventuru svého týmu a jasný plán práce s vašimi lidmi na další období.

Cílová skupina

Manažeři, kteří vedou týmy, chtějí získat jasný přehled nad aktuálním stavem týmu, podívat se na jeho fungování jinýma očima a připravit se na efektivnější práci se svými lidmi v budoucnu.

Obsah

  • Role manažera – co znamená být dobrým manažerem v aktuálních podmínkách a jaké jsou jeho hlavní kompetence
  • Chybné role manažera – čeho se vyvarovat, co nedělat
  • Co motivuje mě a moje podřízené?
  • Kritéria nutná pro inventuru týmu
  • Inventura konkrétního týmu a jmenovitých zaměstnanců z pohledu:
               o    typologie osobnosti
               o    motivace
               o    stylu vedení
               o    výkonu a chování
               o    úrovně zapojení
               o    stylu a způsobu komunikace
  • Nástroje vedení konkrétního týmu a jednotlivců v něm
  • Plán práce s jednotlivými členy týmu
  • Specifika vedení lidí a motivace generací X, Y, Z     

Co Vám program přinese?

  • Získáte nadhled nad situací v týmu, uvidíte své lidi v jiných souvislostech, jinýma očima
  • Zmapujete aktuální potenciál vašeho týmu i jednotlivců s ohledem na absolvované krizové období
    a potřeby pro období nadcházející
  • Rozvinete dovednost rozpoznání potenciálu člověka
  • Naučíte se vést podřízené podle stupně jejich zralosti, potenciálu a jejich motivátorů
  • Uvědomíte si vlastní styl vedení jako důležitý manažerský nástroj motivace 
  • Naučíte se lépe komunikovat se svými podřízenými
  • Naučíte se pracovat lépe se zpětnou vazbou, pochválit, poskytnout konstruktivní kritiku
  • Budete vědět, jak v budoucnu efektivněji vést svůj tým

Odnesete si

  • Mapu situace v týmu
  • Plán práce s jednotlivci (co koho motivuje, jak ho budu vést, jak s ním budu komunikovat, jak ho budu rozvíjet, kolik času mu budu věnovat)
  • Plán práce s týmem
  • Cíle do náboru
  • Zkušenosti od jiných vedoucích pracovníků

Lektor

Lucie Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost a interaktivitu.

Do společnosti POSITIVE přišla před 16 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná.

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 23.1.2024 9.00 - 17.00

Místo konání

Prezenčně: 4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 900  bez DPH za jednodenní program.

Investice zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.