Cílová skupina
Manažeři, vedoucí pracovníci, junior HR specialisté a další zaměstnanci, kteří se podílejí na náboru nových kolegů. Kurz je vhodný také pro pracovní kolektivy nepersonalistů, kteří si vybírají do svých týmů nové členy, potřebují se synchronizovat, aby působili profesionálně a sladěně.
Přínosy kurzu
- Naučíte se efektivně vést strukturovaný a cílený přijímací pohovor.
- Získáte dovednosti, jak rozpoznat potenciál a kompetence kandidátů.
- Ovládnete techniky behaviorálního pohovoru pro objektivní posouzení uchazečů.
- Získáte tipy, jak předcházet chybám při náboru a snižovat fluktuaci.
- Vyzkoušíte si praktický nácvik vedení pohovoru se zpětnou vazbou od odborníků.
- Budete schopni se s kolegy synchronizovat ve vedení pohovorů tak, abyste působili maximálně profesionálně.
Obsah
- Správný nábor jako prevence fluktuace
- Koho chceme nabrat a s jakým cílem?
- Jaká je spojitost mezi náborem, vizí společnosti a firemní kulturou?
- Co je třeba vědět před pohovorem – nastavení procesů
- Struktura přijímacího rozhovoru
- Vstupní pohovor od A do Z
- Pozor na první dojem a jeho klamy
- Standardní otázky – výběr, pořadí, způsob kladení
- Zařazení nestandardních otázek – kdy a proč
- Jak rozumět řeči těla kandidáta
- Kdy a jak použít řešení praktických úkolů?
- Synchronizace více pohovorujících
- Kdy a jak použít řešení praktických úkolů?
- Behaviorální pohovor
- Tipy a triky pro přijímání pracovníků
- Nácvik vedení přijímacího pohovoru