Otevřené programy

Jak efektivně vést přijímací pohovor a zaujmout kandidáta

Přijímací pohovor je třeba umět vést profesionálně, objektivně a efektivně tak, abyste nejen rozpoznali potenciál kandidátů, ale také předešli nákladným chybám, plynoucím ze špatného výběru. Klíčové je umět klást správné otázky, využít behaviorální techniky a nastavit strukturu pohovoru, která vám pomůže vybrat toho nejvhodnějšího kandidáta mezi všemi uchazeči. Pokud děláte pohovory do vašich týmů ve větším počtu osob (a třeba i bez přítomnosti personalisty/personalistky), získáte svou účastí v tomto kurzu praktické tipy, jak se na pohovor správně připravit, sladit a působit jako tým, kde má každý svou přesně stanovenou roli. 

Cílová skupina 

Manažeři, vedoucí pracovníci, junior HR specialisté a další zaměstnanci, kteří se podílejí na náboru nových kolegů. Kurz je vhodný také pro pracovní kolektivy nepersonalistů, kteří si vybírají do svých týmů nové členy, potřebují se synchronizovat, aby působili profesionálně a sladěně.  

Přínosy kurzu 

  • Naučíte se efektivně vést strukturovaný a cílený přijímací pohovor. 
  • Získáte dovednosti, jak rozpoznat potenciál a kompetence kandidátů. 
  • Ovládnete techniky behaviorálního pohovoru pro objektivní posouzení uchazečů. 
  • Získáte tipy, jak předcházet chybám při náboru a snižovat fluktuaci. 
  • Vyzkoušíte si praktický nácvik vedení pohovoru se zpětnou vazbou od odborníků. 
  • Budete schopni se s kolegy synchronizovat ve vedení pohovorů tak, abyste působili maximálně profesionálně. 

Obsah 

  • Správný nábor jako prevence fluktuace 
  • Koho chceme nabrat a s jakým cílem? 
  • Jaká je spojitost mezi náborem, vizí společnosti a firemní kulturou? 
  • Co je třeba vědět před pohovorem – nastavení procesů 
  • Struktura přijímacího rozhovoru 
  • Vstupní pohovor od A do Z 
  • Pozor na první dojem a jeho klamy 
  • Standardní otázky – výběr, pořadí, způsob kladení 
  • Zařazení nestandardních otázek – kdy a proč 
  • Jak rozumět řeči těla kandidáta 
  • Kdy a jak použít řešení praktických úkolů? 
  • Synchronizace více pohovorujících 
  • Kdy a jak použít řešení praktických úkolů? 
  • Behaviorální pohovor 
  • Tipy a triky pro přijímání pracovníků 
  • Nácvik vedení přijímacího pohovoru 

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 4.12.2025 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 6 900 Kč bez DPH za jednodenní program.

Cena zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

Náš přístup

  • Individuální přístup – zohledňujeme specifické potřeby účastníků.
  • Interaktivní metody – využíváme techniky, které podporují aktivní zapojení účastníků.
  • Příklady z praxe – pro efektivní učení nových dovedností využíváme situace z reálného prostředí.
  • Prakticky zaměřený program – klademe důraz na okamžitou aplikaci získaných znalostí v praxi. 

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.