Cílová skupina
Kurz je určen pro manažery, vedoucí pracovníky, neformální lídry, HR specialisty, projektové manažery, ale i majitele či HR manažery menších firem, kteří chtějí zlepšit své schopnosti řídit změny v týmu, organizaci nebo v rámci projektů.
Přínosy kurzu
- Naučíte se rozpoznávat a využívat změny jako příležitost pro osobní a profesní růst.
- Dozvíte se, jak přizpůsobit svůj přístup podle specifických potřeb jednotlivých členů týmu
- Seznámíte se s nástroji pro efektivní řízení změn a přizpůsobování se novým podmínkám.
- Rozvinete schopnost adaptace na neustále se měnící prostředí a posílíte odolnost vůči nejistotám.
- Zlepšíte týmovou komunikaci a podporu při změnách, což povede k hladší implementaci nových strategií.
- Získáte schopnost proaktivně řídit změny, což umožní efektivně řídit projekty a dosahovat vašich osobních i týmových cílů.
Obsah
- Základy řízení změn a proč je změna jediná jistota v dnešním světě
- Různé typy změn a jak na ně reagovat
- Psychologické aspekty změn: jak se vyrovnat s odporem a strachem z neznámého
- (Ne)oprávněné obavy a hrozby v týmu
- Krok za krokem proces řízení změn v organizaci
- Rozdíl mezi změnou řízenou shora a změnou řízenou týmem
- Vytváření kultury otevřené změnám a inovacím
- Nástroje pro komunikaci změn efektivně týmu a organizaci
- Jak změny motivují a jak využít změny k posílení týmového ducha
- Tipy na vytvoření akčního plánu pro implementaci změn ve vašem pracovním prostředí