Otevřené programy

Stížnost jako dar aneb řešení stížností

Cílová skupina

Tréninkový program je určen pro pracovníky, kteří se zabývají řešením stížností v písemném nebo osobním styku. Program je proto vhodný pro pracovníky klientských servisů, oddělení péče o zákazníka, call center, kanceláře ombudsmanů, reklamačních oddělení, útvarů řízení kvality služeb nebo manažery.

Cíl

Uvědomit si, jak je možné využít stížností jako nástroje ke zlepšení rezerv ve společnosti. Naučit se pracovat se stížnostmi jako s důležitým zdrojem informací od klientů. Osvojit si proklientské písemné reakce na stížnosti či reklamace, a tak změnit stěžujícího si klienta na věrného. Zlepšit si své komunikační dovednosti při reakci na osobní reklamaci.

Náš přístup

  • Individuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníků
  • Interaktivní tréninkové metody
  • Nácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechniky
  • Prakticky zaměřený program

Obsah

  • Písemné reakce
  • Proč nemáme rádi stížnosti? Co nám stížnost může přinést?
  • Stížnost jako strategický nástroj pro zlepšení kvality služeb
  • Pozitivní formulace
  • Konkrétní příklady písemných reakcí na stížnosti - analýza formy a obsahu
  • Osobní reakce
  • Identifikace konkrétních obtížných situací z praxe účastníků
  • Nástroje efektivního řešení obtížných situací
  • Procvičení v rámci modelových situací

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 14.2.2024 9.00 - 17.00

Místo konání

Praha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky 

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 100 Kč bez DPH za jednodenní program.

Investice zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

 Lektor

Lucie Idel Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost a interaktivitu, kterou se snaží zachovat v maximální možné míře i v online prostředí.

Do společnosti POSITIVE přišla před 13 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná.

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.