Náš program naučí vaše zaměstnance:
- komunikovat s vašimi zákazníky v angličtině profesionálně, adekvátně zdvořile a zákaznicky orientovaně
- volit správné formulace v telefonní komunikaci
- pracovat s emocemi komunikace
Cílová skupina:
recepční, asistentky, obchodníci, pracovníci zákaznických služeb a všichni další, kteří komunikují s klienty, dodavateli, kolegy či jinými obchodními partnery v angličtině
Obsah:
- Specifika telefonní komunikace, telefonní etiketa
- Základní fráze – představení, přepojování, zanechání zprávy, uzavření hovoru
- Použití prozákaznicky orientovaných obratů
- Nejčastěji používané fráze dle typu klienta a firemní kultury
- Tele-conferencing – rozdíly oproti běžnému telefonování
- Video-conferencing – co dělat a čeho se vyvarovat
- Řešení obtížných komunikačních situací po telefonu
- Emoce v telefonní komunikaci