Cílová skupina
Všichni, kteří chtějí zlepšit své dovednosti v telefonní komunikaci. Je vhodný pro zaměstnance ve firmách, manažery, obchodníky, specialisty v zákaznickém servisu, call centrech, ale i pro jednotlivce, kteří pravidelně telefonují s klienty, kolegy nebo obchodními partnery.
Přínosy kurzu
- Zlepšíte své telefonické komunikační dovednosti a budete se cítit sebejistěji při každém hovoru.
- Naučíte se efektivně vést telefonní hovory, dosahovat konkrétních výsledků a jasně komunikovat své záměry.
- Získáte techniky, jak udržet profesionální tón a přizpůsobit se různým typům komunikačních stylů.
- Osvojíte si dovednosti pro řešení složitých telefonických situací a zvládání obtížných hovorů.
- Zvýšíte svou schopnost budovat a udržovat pozitivní vztahy s klienty, kolegy a obchodními partnery prostřednictvím telefonické komunikace.
Obsah
- Motivace pro profesionální službu po telefonu
- Proč poskytovat osobní službu?
- Co ovlivňuje utváření prvního dojmu o společnosti?
- Techniky efektivní telefonní komunikace
- Kladení otázek, aktivní naslouchání
- Specifika telefonní komunikace, telefonní etiketa
- Fáze telefonního hovoru a jejich správný průběh
- Pravidla při přepojování hovoru
- „Odkládání“ volajícího na „hold“
- Práce s hlasem
- Zvládání obtížných komunikačních situací po telefonu
- Typy svízelných osob, jak s nimi po telefonu jednat
- Kontrola emocí, klíčové elementy asertivního chování