Otevřené programy

Profesionální telefonická komunikace

Ačkoliv příslušníci některých, zejména těch mladších, generací neradi zvedají telefon, natož neznámá čísla, a raději komunikují prostřednictvím textových zpráv nebo sociálních sítí, zůstává telefonická komunikace stále neocenitelným nástrojem pro budování (nejen) obchodních vztahů, řešení problémů a zanechání profesionálního dojmu. Naučte se díky své účasti v tomto maximálně praktickém kurzu zůstat sebejistí a profesionální i vnáročnějších komunikačních situacích. 

Cílová skupina 

Všichni, kteří chtějí zlepšit své dovednosti v telefonní komunikaci. Je vhodný pro zaměstnance ve firmách, manažery, obchodníky, specialisty v zákaznickém servisu, call centrech, ale i pro jednotlivce, kteří pravidelně telefonují s klienty, kolegy nebo obchodními partnery.  

Přínosy kurzu 

  • Zlepšíte své telefonické komunikační dovednosti a budete se cítit sebejistěji při každém hovoru. 
  • Naučíte se efektivně vést telefonní hovory, dosahovat konkrétních výsledků a jasně komunikovat své záměry. 
  • Získáte techniky, jak udržet profesionální tón a přizpůsobit se různým typům komunikačních stylů. 
  • Osvojíte si dovednosti pro řešení složitých telefonických situací a zvládání obtížných hovorů. 
  • Zvýšíte svou schopnost budovat a udržovat pozitivní vztahy s klienty, kolegy a obchodními partnery prostřednictvím telefonické komunikace.  

Obsah 

  • Motivace pro profesionální službu po telefonu  
  • Proč poskytovat osobní službu?  
  • Co ovlivňuje utváření prvního dojmu o společnosti?  
  • Techniky efektivní telefonní komunikace  
  • Kladení otázek, aktivní naslouchání  
  • Specifika telefonní komunikace, telefonní etiketa  
  • Fáze telefonního hovoru a jejich správný průběh  
  • Pravidla při přepojování hovoru  
  • „Odkládání“ volajícího na „hold“  
  • Práce s hlasem  
  • Zvládání obtížných komunikačních situací po telefonu  
  • Typy svízelných osob, jak s nimi po telefonu jednat  
  • Kontrola emocí, klíčové elementy asertivního chování  

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 17.4.2025 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 900 Kč bez DPH za jednodenní program.

Cena zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

Náš přístup

  • Individuální přístup – zohledňujeme specifické potřeby účastníků.
  • Interaktivní metody – využíváme techniky, které podporují aktivní zapojení účastníků.
  • Příklady z praxe – pro efektivní učení nových dovedností využíváme situace z reálného prostředí.
  • Prakticky zaměřený program – klademe důraz na okamžitou aplikaci získaných znalostí v praxi. 

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.