Cílová skupina
Program je určen všem asistentkám a recepčním, které reprezentují firmu při prvním kontaktu se zákazníky a obchodními partnery a svým jednáním ovlivňují obraz společnosti, její chod a organizaci.
Přínosy kurzu
- Získáte dovednosti pro efektivní komunikaci s interními i externími zákazníky, což posílí vaše profesní vztahy.
- Naučíte se techniky aktivního naslouchání a kladení otázek, což vám umožní lépe porozumět potřebám nejen (interních) zákazníků a kolegů.
- Osvojíte si asertivní techniky pro zvládání obtížných situací, budete tak schopni udržet klid i v stresových chvílích.
- Zlepšíte svou schopnost organizovat čas nejen pro sebe, ale i pro vašeho nadřízeného.
- Odnesete si praktické tipy, jak pozitivně a profesionálně komunikovat v telefonních a e-mailových konverzacích, což vám ušetří spoustu času a energie.
Obsah
- Efektivní komunikace s interními a externími zákazníky a důležitost osobní služby
- Aktivní naslouchání a kladení otázek pro zajištění kvalitní komunikace
- Jazyk a volba slov pro správnou a profesionální komunikaci
- Poskytování konstruktivní zpětné vazby
- Umění říci „ne“ pozitivně a diplomaticky
- Telefonní a e-mailová komunikace – jak být efektivní a profesionální
- Efektivní práce s časem a organizace pracovního dne
- Práce s prioritami a techniky pro efektivní plánování
- Jak plánovat čas svého nadřízeného pro maximální efektivitu
- Typy obtížných situací v roli asistentky a recepční
- Asertivní techniky pro zvládání stresu a náročných situací
- Antistresové techniky a mentální hygiena pro zachování pracovního klidu