Cíl
Absolvováním tréninku zdokonalíte své pracovní postupy a získáte sebevědomí při prezentaci společnosti. Poskytneme Vám nástroje, které zefektivní Vaši komunikaci se zákazníky a zvýší Vaši schopnost spolupráce s nadřízeným. Naučíte se správně komunikovat se zákazníky osobně i po telefonu.
Cílová skupina
Program je určen všem asistentkám a recepčním, které reprezentují firmu při prvním kontaktu se zákazníky a obchodními partnery a svým jednáním ovlivňují obraz společnosti, její chod a organizaci.
Místo konání
4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10
Cena
Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 990 Kč bez DPH za jednodenní program.
Investice zahrnuje:
- Zajištění školících prostor a technického vybavení
- Školící materiály
- Občerstvení v průběhu tréninku
- Oběd pro účastníky
- “POSITIVE” osvědčení
- Dárek POSITIVE
- Vyhodnocení programu