Otevřené programy

Úspěšná a profesionální asistentka / recepční

Asistentka je srdcem každé kanceláře a klíčovým článkem mezi týmem, nadřízeným(i) a zákazníky. Její role je nezastupitelná – od organizace každodenního chodu, přes zajištění plynulé komunikace až po řešení krizových situací s nadhledem. Profesionální asistentka nejen zvládá multitasking, ale také se vyznačuje schopností efektivně komunikovat, řešit problémy a přizpůsobovat se neustále se měnícím podmínkám. Připravte se, díky své účasti v tomto kurzu, na nový standard v práci asistentky a recepční, ovládněte svou agendu svým zdravým sebevědomím, klidem a nadhledem! 

Cílová skupina 

Program je určen všem asistentkám a recepčním, které reprezentují firmu při prvním kontaktu se zákazníky a obchodními partnery a svým jednáním ovlivňují obraz společnosti, její chod a organizaci.  

Přínosy kurzu 

  • Získáte dovednosti pro efektivní komunikaci s interními i externími zákazníky, což posílí vaše profesní vztahy. 
  • Naučíte se techniky aktivního naslouchání a kladení otázek, což vám umožní lépe porozumět potřebám nejen (interních) zákazníků a kolegů. 
  • Osvojíte si asertivní techniky pro zvládání obtížných situací, budete tak schopni udržet klid i v stresových chvílích. 
  • Zlepšíte svou schopnost organizovat čas nejen pro sebe, ale i pro vašeho nadřízeného. 
  • Odnesete si praktické tipy, jak pozitivně a profesionálně komunikovat v telefonních a e-mailových konverzacích, což vám ušetří spoustu času a energie. 

Obsah 

  • Efektivní komunikace s interními a externími zákazníky a důležitost osobní služby 
  • Aktivní naslouchání a kladení otázek pro zajištění kvalitní komunikace 
  • Jazyk a volba slov pro správnou a profesionální komunikaci 
  • Poskytování konstruktivní zpětné vazby 
  • Umění říci „ne“ pozitivně a diplomaticky 
  • Telefonní a e-mailová komunikace – jak být efektivní a profesionální 
  • Efektivní práce s časem a organizace pracovního dne 
  • Práce s prioritami a techniky pro efektivní plánování 
  • Jak plánovat čas svého nadřízeného pro maximální efektivitu 
  • Typy obtížných situací v roli asistentky a recepční 
  • Asertivní techniky pro zvládání stresu a náročných situací 
  • Antistresové techniky a mentální hygiena pro zachování pracovního klidu 

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 6.5.2025 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 900 Kč bez DPH za jednodenní program.

Cena zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

Náš přístup

  • Individuální přístup – zohledňujeme specifické potřeby účastníků.
  • Interaktivní metody – využíváme techniky, které podporují aktivní zapojení účastníků.
  • Příklady z praxe – pro efektivní učení nových dovedností využíváme situace z reálného prostředí.
  • Prakticky zaměřený program – klademe důraz na okamžitou aplikaci získaných znalostí v praxi. 

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.