Cílová skupina
Pracovníci telefonických center
Cíle
Poskytnou rychlou pomoc v období přetížení a to jak množstvím požadavků, tak i emocionální přetížení.
Obsah
- Vyslechnout
- Ocenit
- Pomoci operátorům udělat si osobní stresovou a energetickou inventuru
- Roztřídit priority
- Ujasnit si síť vlastních sociální podpor
- Poradit formulace odpovědí klientům v obtížných životních situacích
- Uvědomit si sféry vlivu
- Zbavit se neoprávněných pocitů viny
- Přijmout vlastní emoce i emoce klientů
Lektor
Lucie Idel Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost a interaktivitu, kterou se snaží zachovat v maximální možné míře i v online prostředí.
Do společnosti POSITIVE přišla před 16 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná.