Cílová skupina
Kurz je určen manažerům, podnikatelům, odborníkům, novinářům, marketérům a začínajícím influencerům, kteří pravidelně prezentují své myšlenky online, v médiích nebo na veřejnosti a chtějí se stát sebevědomějšími při vystupování před kamerou nebo mikrofonem.
Přínosy kurzu
- Získáte sebevědomí před kamerou a mikrofonem, budete se umět správně postavit k současné technice, vystupovat sebejistě, i když jste pod tlakem.
- Zlepšíte svou verbální a neverbální komunikaci, efektivně využívat řeč těla, mimiku a hlas k lepšímu přenosu vašeho sdělení.
- Naučíte se řídit rozhovory a prezentace, jak správně formulovat odpovědi, držet pozornost posluchačů a kontrolovat průběh komunikace.
- Odnesete si konkrétní tipy a triky z praxe, které vám pomohou vyhnout se běžným chybám a profesionálně zaujmout publikum.
- Dostanete kompaktní know-how, jak na přípravu a zvládnutí průběhu interview, anebo jak pohotově reagovat na nepříjemné otázky, či triky redaktorů.
- Získáte cennou zpětnou vazbu na sebe a své vystupování.
Obsah
- Komunikace s médii
- Cíle PR, komunikace s médii
- Struktura médií v ČR
- Co zajímá novináře – strategie ve styku s médii
- Příprava na interview
- Triky redaktorů a moderátorů
- Specifika jednotlivých médií (rádio, noviny, televize)
- Příprava vyjádření pro televizi – zásady projevu před kamerou
- Rozbor video ukázek zvládání krizových situací ve vztahu k médiím
- Příprava materiálů pro novináře (tisková zpráva, prohlášení)
- Vystoupení na tiskové konferenci
- Interview v krizové situaci
- Jak přesvědčivě reagovat
- Zvládnutí nervozity
- Krizový plán (postup v případě mimořádné události)
- Vyjádření pro média v krizové situaci