Otevřené programy

Konflikt jako příležitost ke stabilizaci týmu

Potřebujete zlepšit atmosféru v týmu a stabilizovat své zaměstnance? Chcete vědět, jak předcházet konfliktům a umět je řešit, když nastanou? Naučíme Vás efektivně zvládat konflikty a ujmout se role mediátora. Využijte konflikt jako příležitost! 

Cílová skupina

Všichni pracovníci, kteří se chtějí naučit lépe zvládat konflikty ve svých týmech, zkvalitnit spolupráci a zároveň zvýšit efektivitu práce.

Cíl

Zlepšit atmosféru v týmu a stabilizovat své zaměstnance, předcházet konfliktům a umět je řešit, když nastanou. Naučit se efektivně zvládat konflikty cestou MEDIACE.

Obsah

  • Udržování dobré atmosféry v týmu jako jeden z hlavních nástrojů stabilizace pracovníků
  • Jak předcházet konfliktům v týmu
  • Techniky pro nastavení pravidel, sdílení očekávání a pocitů mezi členy týmu
  • Zvládání konfliktů v týmu jako nástroj stabilizace
  • Konflikt jako příležitost zlepšení týmové spolupráce a pročištění atmosféry na pracovišti
  • Specifika konfliktu "jednotlivec versus tým"
  • Mediace konfliktu mezi dvěma pracovníky s cílem omezit destruktivní dopady nedokončeného konfliktu
  • Zvládání vlastních konfliktů s důrazem na zachování spolupráce a kvalitní komunikace
  • Nástroje řešení konfliktů
  • Práce s emocemi
  • Včasné rozpoznání příznaků mobbingu na pracovišti

Náš přístup

  • Individuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníků
  • Interaktivní tréninkové metody
  • Nácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechniky
  • Prakticky zaměřený program

Lektor

Lucie Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost.

Do společnosti POSITIVE přišla před 16 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná. Má loď, s kterou brázdí nejčastěji Labe a radost jí dělá ve volném čase její velká rodina. Těší se na Vás!

Hodnocení účastníků Call centra ČSSZ a ČEZ Prodej.

 

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 23.5.2024 9.00 - 17.00

Místo konání

4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 900 Kč bez DPH za jednodenní program.

Investice zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.