Cílová skupina
Všichni pracovníci, kteří se chtějí naučit lépe zvládat konflikty ve svých týmech, zkvalitnit spolupráci a zároveň zvýšit efektivitu práce.
Cíl
Zlepšit atmosféru v týmu a stabilizovat své zaměstnance, předcházet konfliktům a umět je řešit, když nastanou. Naučit se efektivně zvládat konflikty cestou MEDIACE.
Obsah
- Udržování dobré atmosféry v týmu jako jeden z hlavních nástrojů stabilizace pracovníků
- Jak předcházet konfliktům v týmu
- Techniky pro nastavení pravidel, sdílení očekávání a pocitů mezi členy týmu
- Zvládání konfliktů v týmu jako nástroj stabilizace
- Konflikt jako příležitost zlepšení týmové spolupráce a pročištění atmosféry na pracovišti
- Specifika konfliktu "jednotlivec versus tým"
- Mediace konfliktu mezi dvěma pracovníky s cílem omezit destruktivní dopady nedokončeného konfliktu
- Zvládání vlastních konfliktů s důrazem na zachování spolupráce a kvalitní komunikace
- Nástroje řešení konfliktů
- Práce s emocemi
- Včasné rozpoznání příznaků mobbingu na pracovišti
Náš přístup
- Individuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníků
- Interaktivní tréninkové metody
- Nácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechniky
- Prakticky zaměřený program
Lektor
Lucie Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost.
Do společnosti POSITIVE přišla před 16 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná. Má loď, s kterou brázdí nejčastěji Labe a radost jí dělá ve volném čase její velká rodina. Těší se na Vás!
Hodnocení účastníků Call centra ČSSZ a ČEZ Prodej.