Otevřené programy

Jednání se zákazníkem v obtížných situacích

V dnešní době je profesionální přístup ke zákazníkům klíčový pro budování loajality a pozitivního obrazu firmy. Jednání se zákazníky však může přinášet nejen příjemné interakce, ale i situace plné emocí, nedorozumění či vysokých očekávání. Zachování klidu, profesionality a pozitivního přístupu je klíčové, zejména když zákazník není v právu nebo vzniká konflikt, který je třeba citlivě vyřešit. Schopnost efektivně komunikovat, zvládat krizové momenty a udržet si nadhled pomáhá budovat důvěru i dobré jméno firmy. Připravte se svou účastí v kurzu na jednání, která posunou vaše vztahy se zákazníky na novou úroveň! 

Cílová skupina 

Tréninkový program je určen pro všechny, kteří se ve své práci často setkávají s obtížnými komunikačními situacemi s externími a interními zákazníky (kolegy). 

Přínosy kurzu 

  • Naučíte se techniky pro efektivní a klidné řešení obtížných situací se zákazníky. 
  • Odnesete si tipy, jak jednat s rozčilenými klienty, vyřizovat oprávněné i neoprávněné reklamace, sdělovat nepříjemné pravdy a vypořádat se s námitkami.  
  • Naučíte se, jak v komunikaci rozpoznat a zvládnout manipulátora. 
  • Pochopíte, že i negativní situace lze transformovat v příležitosti pro posílení vztahů se zákazníky. 
  • Osvojíte si metody pro zachování klidu a profesionálního chování i v krizových chvílích. 
  • Naučíte se, jak lépe rozumět emocím zákazníků a efektivně s nimi pracovat. 

Obsah 

  • Typy obtížných situací 
  • Identifikace konkrétních obtížných situací z praxe účastníků 
  • Nástroje efektivního řešení obtížných situací 
  • Rozdělení situací do kategorií dle nástrojů jejich řešení 
  • Postup při zvládání obtížných situací po telefonu i v osobním kontaktu 
  • Typologie obtížných zákazníků 
  • Manipulace a kontramanipulace 
  • Empatie 
  • Asertivita – jeden z nástrojů při řešení obtížných situací 
  • Kontrola emocí 
  • Tipy na zvládnutí akutního stresu vyvolaného obtížnou situací 

Lektor

Ing. Jakub Macoun je lektor soft skills se zaměřením na obchod a komunikaci.

Absolvoval ekonomickou VŠ, obor Podniková ekonomika na TU v Liberci a již během studií se začal pohybovat ve sféře obchodu, kde zůstal dodnes. Působil na různých obchodních a manažerských pozicích, například jako manažer ZC ve skupině ČEZ nebo jako oblastní manažer služeb ve firmě OKAY. Byl také obchodním manažerem v energetice a bankovnictví.

V posledních 7 letech se intenzivně věnuje vzdělávání, především v oblasti prodejních dovedností, komunikace a vyjednávání ve firmách. Rád předává své osobní prožitky a zkušenosti, jeho kurzy jsou vždy velmi hravé a převážnou část tvoří praktická cvičení a nácvik reálných situací. Má za sebou stovky odškolených dní primárně v obchodních a výrobních firmách po České republice a na Slovensku.

 

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 19.8.2025 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka s letní 15% slevou činí 4 165 Kč bez DPH za jednodenní program.

Cena zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

Náš přístup

  • Individuální přístup – zohledňujeme specifické potřeby účastníků.
  • Interaktivní metody – využíváme techniky, které podporují aktivní zapojení účastníků.
  • Příklady z praxe – pro efektivní učení nových dovedností využíváme situace z reálného prostředí.
  • Prakticky zaměřený program – klademe důraz na okamžitou aplikaci získaných znalostí v praxi. 

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.