Cílová skupina
Manažeři a vedoucí týmů, projektoví manažeři, HR specialisté a specialisté interní komunikace zodpovědní za firemní kulturu a prosazování změn. V neposlední řadě všichni, kteří nejsou ve formální vedoucí pozici, ale mají možnost změny ovlivňovat a prosazovat.
Přínosy kurzu
- Naučíte se, jak efektivně komunikovat změny v organizaci a jak pro ně získat podporu na různých úrovních včetně vašeho týmu.
- Zlepšíte schopnost předávat složité informace jasně, srozumitelně a bez zbytečných obav.
- Získáte nástroje pro řízení komunikačních kanálů a eliminaci šíření dezinformací.
- Posílíte důvěru a transparentnost v týmu v období změn a nejistoty.
- Naučíte se překonávat odpor ke změnám a motivovat zaměstnance k aktivnímu zapojení.
Obsah
- Úvod do interní komunikace a nejčastější chyby
- Psychologie změny a reakce lidí na změny
- Monitoring interní komunikace ve firmě
- Princip zákaznického řetězce
- Mapa interního zákazníka
- Sféra vlivu každého z nás v interní komunikaci
- Motivace pro službu internímu zákazníkovi
- Prvky kvalitní služby internímu zákazníkovi
- Základy efektivní komunikace s interním zákazníkem
- Typologie interních zákazníků – model 4 uší
- Práce s emocemi v krizovém období firmy
- Aktivní řešení problémů