Semináře jsou účastníky po obsahové stránce hodnoceny jako velmi zajímavé, na vysoké odborné úrovni a pro ně obohacující. Účastníci oceňují zejména praktickou část kurzu, ve které si mohou vyzkoušet různé styly a techniky vedení lidí, nacvičovat řešení modelových situací, včetně hledání oblastí pro zlepšení a to vše příjemnou a nenásilnou formou. Všichni lektoři, kteří se podílí na realizaci seminářů jsou hodnoceni jako vynikající, profesionální osobnosti na pravém místě, zejména pro jejich pozitivní přístup, který dokážou přenést na účastníky a elegantně je zapojit do různých modelových situací a diskusí.
Spolupráci se společností POSITIVE s.r.o. hodnotím velmi kladně a na základě našich dlouhodobých zkušeností z předchozích realizovaných společných projektů mohu konstatovat, že přístup firmy je vždy profesionální a je zárukou vysoké kvality dodávaných služeb."
Referenční osoba: PaedDr. Miluše Hájková, ředitelka odboru personální práce a sociálního rozvoje
"Česká správa sociálního zabezpečení jako moderní proklientsky zaměřený úřad pojištěnců zařadila od roku 2002 do svého systému vzdělávání cyklický proces proškolování zaměstnanců přicházejících do styku s klienty ČSSZ. Tréninkové programy byly připraveny ve spolupráci s externí firmou Positive, s.r.o., která maximální vstřícností, pochopením specifické problematiky správy a její implementací do projektů, zajištěním profesně i osobnostně kvalitních lektorů sklízí velmi pochvalné hodnocení jak frekventantů, tak i příslušných vedoucích zaměstnanců.
Do systému vzdělávání jsme zařadili také manažerské tréninkové programy. Účastníci je kladně hodnotí obsah,organizaci i vedení tréninků a považují je za velmi podnětné a přínosné pro svoji vlastní práci.
Významným se stal také společný projekt e-learningového kurzu na téma Jednání s klientem. Cílem programu je nastolení standardů profesionální efektivní komunikace při jednání s klientem v telefonickém i osobním kontaktu. Elektronický kurz je koncipován jako přípravný blok, jehož obsah je teoretickým základem k prezenčnímu tréningovému programu. Vzdělávací program „Jednání s klientem“ se umístil na druhém místě v kategorii „On-line kurz“ v rámci konference ICETA 2004 v Košicích. Se spoluprací se společností Positive jsme velmi spokojeni a budeme pokračovat i v tomto roce."