Společnou snídaní jsme zahájili akci společnosti POSITIVE pod názvem Snídaně s hostem Petrem Fejkem, která se konala v prostorách hotelu EA Hotel Crystal Palace v Praze.
PhDr. Petr Fejk, dlouholetý ředitel pražské zoologické zahrady (1997-2009) hovořil na téma ZÁKAZNICKÝ PŘÍSTUP, během které se s účastníky podělil o své bohaté zkušenosti a osobní pohled na poskytování služeb - primárním cílem je poskytnout zákazníkovi funkční službu, se kterou bude spokojený. Zisk vidí jako bonus, který se dostaví, když je poskytnuta prvotřídní služba.
Na závěr proběhla diskuze, při které měli účastníci možnost zeptat se na otázky, které je zaujaly z inspirativní přednášky, a především, jak lze zlepšit zákaznický přístup přímo v praxi.
Děkujeme všem za příjemné pozitivní dopoledne, potěšila nás hojná účast a na další akci na viděnou!
Tým POSITIVE