Na začátku října POSITIVE připravil třetí díl cyklu Setkání s inspirací, tentokrát na téma V HLAVNÍ ROLI KLIENT!?. Vystoupili řečníci z různých oborů, kteří nabídli svůj pohled na vnímání zákazníka a zkušenosti s uspokojováním jeho potřeb. Naše pozvání přijala Mgr. Dana Jurásková, Ph.D., MBA, ředitelka VFN v Praze a bývalá ministryně zdravotnictví, která hovořila na téma „Pacient jako klient?“. Dále vystoupila Eliška Balzerová na téma „Divák jako klient?“, principálka Divadla Na Fidlovačce, které si klade za cíl, mít co nejužší kontakt se svými diváky. Třetí řečník, zemský ředitel finanční společnosti Broker Consulting,Ing. Petr Kopecký, se podělil o svoji zkušenost, jak si vytvořit oddané klienty. Následně proběhlo diskuzní fórum, na kterém účastníci akce hojně diskutovali s vystupujícími řečníky o jejich dopoledních inspirativních příspěvcích a o tématu, jak lze zlepšit zákaznické služby v ČR.
V odpolední části si účastnící mohli vybrat ze dvou sebezkušenostních workshopů na téma"How to get good service?" s Howardem Rokofskym a s lektorkou POSITIVE, specializující se na projekty v oblasti zákaznického servisu, Lucií Nachtigalovou, na téma "Služba jako postoj".
Společně jsme se shodli, že jedna z cest, jak zlepšit zákaznické služby v ČR, je začít u sebe! Naše spojená nádoba dvou poloh, klienta a poskytovatele služeb, se neustále přelévá. Každý jsme někdy klientem a každý někdy něco poskytujeme či prodáváme, samozřejmě klientovi externímu, ale i klientovi internímu, který je neméně důležitý. Posunout klientský vztah ke vztahu partnerskému, jak z pozice zákazníka, tak z pozice poskytovatele služeb, by mohlo být řešením.