Na Nový rok o slepičí krok a se studií LIFESTYLE o mílový krok před vašimi zákazníky!
28.1. proběhla NOVOROČNÍ SNÍDANĚ s Petrou Průšovou, Managing Director Central Europe, Kantar, která představila závěry Lifestyle 2024 – nejrozsáhlejší studie, mapující životní styl Čechů, která už přes 28 let přináší hluboký vhled do proměn české společnosti.
Snídaně navazovala na říjnové vystoupení Petry Průšové na naší konferenci ZÁKAZNÍK 2030, které bylo jedno z nejlépe hodnocených v rámci 8. ročníku. Studie vyvolala velký ohlas, a proto jsme se rozhodli ponořit hlouběji do dat a trendů a uspořádat tak samostatnou akci.
Na co jste se mohli těšit?
- Trendy, které hýbou Českem – udržitelnost, zdravý životní styl, revoluce technologií a AI, generační rozdíly, work-life balance – zjistili jste, jak tyto fenomény ovlivňují každodenní chování Čechů.
- Komunikační strategie na míru – praktické ukázky z Lifestyle komunikačních magazínů Vám ukázaly, jak zaujmout a oslovit různé zákaznické skupiny, ať už jde o mass market, bonitní klienty, nebo trend settery, skrze specifické hodnoty, tone of voice i vizuální styl pro každý segment.
- Načerpali jste inspiraci pro Vaše marketingové strategie i práci s vašimi zaměstnanci: díky nim porozumíte motivacím různých typů zákazníků i zaměstnanců napříč českou populací.
Zajímá Vás více o samotné studii Lifestyle 2024?
Podívejte se na video teaser ke studii zde: https://youtu.be/OQyX6knmy4w.