Otevřené programy

STRATEGIE HR V DRUHÉ POLOVINĚ ROKU 2020 ve světle novely zákoníku práce a nejnovější judikatury

Ve druhé polovině roku 2020 bude nutné přijmout nové strategie HR, inovativní pracovněprávní procesy a adaptovat firemní dokumentaci i postupy mj. na dlouho očekávanou novelu zákoníku práce, jejíž účinnost se předpokládá ke dni 30. 7. 2020, resp. 1. 1. 2021.

Dlouho plánované změny zákoníku práce bude praktické využít při implementaci takových firemních postupů, dokumentace a strategií, které současně budou odpovídat nejaktuálnějším potřebám a konkrétním možnostem firmy.

Firemní flexibilita, respektující nejnovější trendy rozhodování českých soudů, novou právní úpravu i aktuální potřeby a možnosti konkrétních společností, se stává klíčovou potřebou, na kterou je nutné adekvátně a včas reagovat. V našem semináři se budeme soustředit na klíčové HR strategie a s nimi související pracovněprávní dokumentaci, ve světle nového zákoníku práce i nejnovější judikatury v „post virovém“ období.

Seminář je vhodný pro: personalisty a HR manažery, firemní právníky, členy vedení společnosti a management

Seminář povede

Mgr. Eva Bernadet, renomovaná advokátka a uznávaná odbornice v pracovněprávní oblasti.

Její semináře jsou velmi oblíbené, nejsou obecnou přednáškou, ale srozumitelným právním poradenstvím pro Vás.

Eva Bernadet se ve své praxi dlouhodobě zaměřuje na pracovní právo a zaměstnanost. 
Více na Bernadet.cz.

Obsah

I. JAK MODIFIKOVAT DRUHY PRACÍ ZAMĚSTNANCŮ

  • Je možné zaměstnancům přidělovat práci dle potřeb a možností firmy (tzv. dispoziční oprávnění zaměstnavatele)?
  • Jak sjednat tzv. alternativní druhy prací a jakou práci bude povinen konat zaměstnanec?
  • Převedení na jinou práci v rámci tzv. mimořádných opatření
  • Změna druhu práce po skončení překážek v práci

II. JAK MODIFIKOVAT MÍSTO VÝKON PRÁCE – DISTANČNÍ PRÁCE

  • Možné formy tzv. distanční práce a nová právní úprava tzv. job sharingu
  • Home office – pravidla, proces a dokumentace
  • Finanční aspekty spojené s distanční prací – náhrada za home office, náhrady škod
  • Možnost omezení či zproštění odpovědnosti zaměstnavatel za distanční práci

III.   ALOKACE ZAMĚSTNANCŮ K JINÉMU SUBJEKTU

  • Šest právních forem alokace zaměstnanců k jinému subjektu
  • Zapůjčení zaměstnance jinému zaměstnavateli, bez agentury práce
  • Pracovní cesty
  • Pronájem lidského zdroje jako forma poskytování služeb

IV. REDUKCE ZAMĚSTNANCŮ DLE NEJNOVĚJŠÍCH TRENDŮ JUSTICE

  • Tzv. částečná nadbytečnost – bez nutnosti rušit konkrétní pracovní místa
  • Odpadnutí části náplně práce jako důvod pro rozvázání pracovního poměru
  • Přerozdělení činností mezi další zaměstnance
  • Organizační důvody – dokumentace, pravidla a procesy
  • Hromadné propouštění
  • Rozvázání pracovního poměru předáka odborové organizace

V. DALŠÍ NEJPODSTATNĚJŠÍ INSTITUTY NOVELY ZÁKONÍKU PRÁCE 2020/2021

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 5.6.2020 9.00 - 13.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

Praha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky (budou dodržena všechna zdravotní a bezpečnostní opatření dle aktuálních nařízení)

Cena

Účastnický poplatek za jednoho účastníka činí 2 900 Kč bez DPH.

Hodnocení účastníků uskutečněných seminářů

-       Super, díky
-       Velmi přínosné a zajímavé školení
-       Velmi oceňuji odbornost lektorky, děkuji za příjemně strávený čas :-)
-       Výborné, děkuji
-       Děkuji :-)
-       Super přednášející, naprostá spokojenost
-       Opět úžasný výkon - děkuji
-       Velice příjemný seminář, vedený smysluplně a byl využit do poslední minuty :-)
-       Velmi přínosné, doufejme, že tyto změny neprojdou :-)
-       Délka semináře - navrhuji prodloužit, témata jsou obsáhlá, výběr lokace školení - velmi chválím

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA na trénink společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na lucie.tokarykova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.