Otevřené programy

INVENTURA TÝMU aneb znáte svoje lidi?

Svět se v polovině března změnil a my s ním. Korona krize akcelerovala často roky obtížně prosaditelné trendy ve firmách jako home office, používání technologií, řízení týmů na dálku, online komunikaci se zákazníky, flexibilitu v práci. To vše klade velké nároky na změnu vedení týmů. Udržet motivaci klíčových zaměstnanců a přizpůsobit se rychle změnám, to jsou zásadní dovednosti manažera pro příští období. Přijďte si udělat aktuální inventuru svého týmu a jasný plán práce s vašimi lidmi na další období.

Cílová skupina

Manažeři, kteří vedou týmy, chtějí získat jasný přehled nad aktuálním stavem týmu, podívat se na jeho fungování jinýma očima a připravit se na efektivnější práci se svými lidmi v budoucnu.

Co Vám trénink přinese?

•       Získáte nadhled nad situací v týmu, uvidíte své lidi v jiných souvislostech, jinýma očima
•       Zmapujete aktuální potenciál vašeho týmu i jednotlivců s ohledem na absolvované krizové období a potřeby pro období nadcházející
•       Rozvinete dovednost rozpoznání potenciálu člověka
•       Naučíte se vést podřízené podle stupně jejich zralosti, potenciálu a jejich motivátorů
•       Uvědomíte si vlastní styl vedení jako důležitý manažerský nástroj motivace
•       Naučíte se lépe komunikovat se svými podřízenými
•      Naučíte se pracovat lépe se zpětnou vazbou, pochválit, poskytnout konstruktivní kritiku
•       Budete vědět, jak v budoucnu efektivněji vést svůj tým

Odnesete si

•       Mapu situace v týmu
•       Plán práce s jednotlivci (co koho motivuje, jak ho budu vést, jak s ním budu komunikovat, jak ho budu rozvíjet, kolik času mu budu věnovat)
•       Plán práce s týmem
•       Cíle do náboru
•       Zkušenosti od jiných vedoucích pracovníků

Obsah (8 hod., prezenční forma)

  • Role manažera – co znamená být dobrým manažerem v aktuálních podmínkách a jaké jsou jeho hlavní kompetence
  • Chybné role manažera – čeho se vyvarovat, co nedělat
  • Co motivuje mě a moje podřízené?
  • Kritéria nutná pro inventuru týmu
  • Inventura konkrétního týmu a jmenovitých zaměstnanců z pohledu:
           o    typologie osobnosti
           o    motivace
           o    stylu vedení
           o    výkonu a chování
           o    úrovně zapojení
           o    stylu a způsobu komunikace
  • Nástroje vedení konkrétního týmu a jednotlivců v něm
  • Plán práce s jednotlivými členy týmu
  • Specifika vedení lidí a motivace generací X, Y, Z      

Obsah (4 hod., online forma)

  • Inventura konkrétního týmu a jeho členů z pohledu:

           o    typologie osobnosti

           o    motivace

           o    stylu vedení

           o    výkonu a chování

           o    úrovně zapojení

           o    stylu a způsobu komunikace

  • Nástroje vedení konkrétního týmu a jednotlivců v něm
  • Plán práce s jednotlivými členy týmu

Lektor

Lucie Idel Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost a interaktivitu, kterou zachovává v maximální možné míře i v online prostředí.

Do společnosti POSITIVE přišla před 15 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná. Má loď, s kterou brázdí nejčastěji Labe a těší se na Vás!

Hodnocení účastníků předchozích prezenčních/online kurzů:

- Bylo to věcné a pro mě hodně užitečné.

- Kurz mě velice zaujal a věřím, že mi v budoucnu znalosti z kurzu budou nápomocné.

- Paní lektorka je velmi sympatická, zapojuje studenty do výuky, přednáší srozumitelně a jasně. Děkuji :-)

- Paní Lucka byla strašně fajn. Ty 4 hodiny utekly jako voda. Jsem ráda, že mi nabídla nějaký mustr dle kterého se můžu řídit při hovorech s dlužníky. Poslední dobou je to začarovaný kruh a člověk už nevěděl jak reagovat.

- Ještě jednou děkuji paní Nachtigalové za její lidský přístup a uvedení do konkrétních situací.

“Díky naší společnosti (Arval CZ s.r.o.) jsem měl možnost zúčastnit se vzdělávacího online kurzu od spol.  POSITIVE s.r.o. Vzhledem k situaci s Covid-19 měl být kurz veden formou webex meetingu, a protože upřednostňuji živá školení, neměl jsem velká očekávání. Ovšem po absolvování první etapy s hlavním tématem “pohledávky”, byla pro mne možnost využít i navazujících kurzů “asertivity” a “jednání s manipulujícím člověkem” jasnou volbou. Lektorka vše vysvětlovala srozumitelně, pochopitelně a s logickou návazností. Nezapomněla uvést příklady z reálného života, jak profesního, tak soukromého, a dokonce se jí podařilo podnítit i diskuzi, což při školení na dálku není lehký úkol. I díky tomu jsem si z tohoto školení mnoho odnesl a byl schopen jej aplikovat do své pracovní náplně prakticky druhý den. Pokud se znovu naskytne příležitost využít tohoto školení na nová témata, rád ji znovu využiji.”

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 4.8.2021 9.00 - 17.00
2. 22.7.2021 9.00 - 13.00

Místo/forma konání

Prezenčně 4. 8. (8 hod.): Praha, 4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Online 22. 7. (4 hod.): Microsoft Teams

Cena

Prezenčně: Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 900 Kč bez DPH za jednodenní program, s letní 20% slevou nyní 3 900 Kč bez DPH.

Investice zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

Online: Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 1 900 Kč bez DPH za půldenní program, s letní 20% slevou nyní 1 500 Kč bez DPH.

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA na trénink společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na lucie.tokarykova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.