Otevřené programy

Interní komunikace a její důležitost v období změn

Cílová skupina

Program je určen pro všechny zaměstnance, jejichž postoj, komunikace a spolupráce s interním zákazníkem zásadně ovlivňuje výsledky a další aspekty firmy.

Cíl

Cílem programu je motivovat pracovníky ke službě internímu zákazníkovi, uvědomit si důležitost každého článku zákaznického řetězce, zkvalitnit komunikaci s interním zákazníkem s konečným efektem na externího zákazníka.

Náš přístup

  • Individuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníků
  • Interaktivní tréninkové metody
  • Nácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechniky
  • Prakticky zaměřený program

Obsah

  • Monitoring interní komunikace ve firmě
  • Princip zákaznického řetězce
  • Mapa interního zákazníka
  • Sféra vlivu každého z nás v interní komunikaci
  • Motivace pro službu internímu zákazníkovi
  • Prvky kvalitní služby internímu zákazníkovi
  • Základy efektivní komunikace s interním zákazníkem
  • Typologie interních zákazníků – model 4 uší
  • Práce s emocemi v krizovém období firmy
  • Aktivní řešení problémů

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 5.6.2024 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

Praha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky 

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 100 Kč bez DPH za jednodenní program.

Investice zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.